11 Şubat 2017 Cumartesi

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado


Herkese yeniden merhaba. Bugün Kiehl's ın avokadolu göz kremi ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım. 26 yaşına girdim önceden göz kremi kullanmıyordum son 1.5 yıldır göz kremi kullanıyorum ve bu benim kullandığım 3. göz kremim. Daha önce Nuxe ve The Body Shop'un göz kremlerini kullanmıştım. Göz kremleri ile ilgili çok fazla bir bilgim yok o yüzden.

Biliyorsunuz Kiehl's ın belki de en ünlü ürünü bu göz kremi. Bende birçok kişinin övdüğünü gördüm ve alıp denemek istedim.



Kremin rengi çok tatlı içeriğinde bulunan avokadodan dolayı. Bendeki 15 ml olanı birde 30 ml olanı var arasında çok az bir fiyat farkı var. Büyük boyunu almak daha mantıklı ama şöyle bir handikabı var oda ömrünün 6 ay olması. Benim kullanımıma göre 6 ayı rahat geçecek bir ürün o yüzden 30 ml olanı ziyan olur gibi geliyor.

Açıkçası kremi ilk denediğimde korktum çünkü oldukça yoğun bir yapısı var. Göz çevresi kuru olanlar için sıkıntı olmaz ama benim  göz çevrem normal, bende yağ bezesi çıkarır diye düşündüm. İlk günlerde gün aşırı kullanıyordum ama sonra yapısına alışınca her gün kullanmaya başladım. Eylül ayından beri kullanıyorum ve şu ana kadar bir yağ bezesi çıkarmadı.

Krem adeta bir nem bombası. Vaatlerini yerine getiriyor. Yapısı yoğun dediğim gibi ama göz çevrenize uygularken eriyor, jelimsi ıslak bir kıvama dönüyor. Ürünü boca etmeye gerek yok, az bir miktarı yetiyor. Ben ürünü parmaklarımla ısıtarak uyguluyorum. Günde 1 kez sabah uyguluyorum. Eğer o gün makyaj yaptıysam akşam makyaj ve cilt temizliğinden sonra bir kez daha uyguluyorum.

Tek bir dezavantajı var oda kremin hemen emilmemesi. Bunu sürdükten sonra 10-15 dk emilmesini beklemek gerek eğer üzerine makyaj yapılacaksa. Ben ürünlerin içeriğini çok önemsemiyorum ama söylemekte yarar var, içerisinde paraben bulunuyor.

Kremden gayet memnun kaldım kısacası. Bitince tekrar alabilirim. Göz çevreniz kuru veya normal ise ve göz kremi arayışında iseniz tavsiye ederim. Kiehl's ürünlerine kendi mağazalarından ya da internet sitesinden ulaşabilirsiniz.



Umarım yazım faydalı olmuştur. Bir sonrakinde görüşmek üzere...

14 yorum:

  1. Bende bu ürünün testerı var denemek amaçlı almıştım verdiği nem güzel fakat ben ekstra bişeyini göremedim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 🙂 Evet bende sadece nem için kullanıyorum. Anti aging ya da göz altı morluğu giderici gibi bir vaadi yok zaten. 20-30 yaş aralığı için uygun bir göz kremi. 😃

      Sil
  2. sadece nem verme özelliği için alabilirim bunu sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, birde baz olarak çok işe yarıyor kapatıcıyı uzun süre tutuyor göz altında. :)

      Sil
  3. blogları gezerken bu güzel blogu buldum ve hemen takibe aldım... bende beklerim ...

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, blogunuzu ziyaret edeceğim. 😊

      Sil
  4. tam bana göreymiş ama paraben varsa hiç yanaşmayayımm

    YanıtlaSil
  5. Paraben cildi çok tahriş ediyor ama nem kısmıda çok iyi olur tabi :)

    Banada beklerim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği temiz ürün bulmak çok zor, temiz olanlarda o kadar etkili olmuyor, mecbur kullanıyoruz. :)

      Sil
  6. Henüz kullanmıyorum ama aklımda bulunsun :)) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne kadar geç başlarsan göz kremine o kadar iyi, başladıktan sonra bırakamıyorsun. :)

      Sil
  7. Bu kremi çok duyuyorum, genel olarak beğeniliyor. Bana da iyi gelebilir. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kremi övdükleri kadar var. 😌

      Sil