19 Şubat 2017 Pazar

Karışık Alışveriş | Apple, Gratis, MAC


Merhabalar, bu postta son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Uzun zamandır alışveriş yapmıyordum özlemişim. Kılıf haricinde ihtiyaca yönelik bir alışveriş değildi bu, merak ettiğim ürünleri aldım. Sırasıyla başlıyorum.


Kılıfı Apple'dan almamın sebebi daha iyisini bulamadığımdan. Kullanırken çok memnun kalıyorum ama her aldığımda fiyatından dolayı pişmanlık duyuyorum orası ayrı.


Gratisten aldığım ojeler Flormar ve Pastel markasına ait. Pastelin bu Nude serisini çok başarılı buluyorum. Beige rengini daha önce denememiştim. Flormarın bu iki ojesinin renklerine bayıldım. Yeşil olanın adı 454 Army Glam, kırmızı olanın ise JL04 Scarlet.


Bu paleti denedim beğeniyordum ama The Balm'dan bir sürü paletim var diye almak istemiyordum en sonunda dayanamayıp aldım. Şu aralar makyajımda sıklıkla kullanıyorum.


Konya'ya MAC yeni açıldı. Bu zamana kadar yoktu evet! Darısı Sephora'nın başına diyorum ve aldıklarıma geçiyorum. MAC'in Strobe kremini severek kullanıyorum. Bilmeyenler için bu ürün ışıltı veren nemlendirici bir baz. Yakın zamanda Strobe kremin renklileri çıktı. Gümüş, altın sarısı ve pembe renkleri var ben gümüş ve altın sarısını aldım. Gümüş rengi eskisine çok benziyor, altın sarısını şimdilik beğendim. Orada pembesini denemiştim ama çok belirgin olmadığını fark ettim o yüzden almadım.


MAC'in allıklarından Harmony ve cream color base ürününden Pearl. Harmony allık, hem far hem allık için harika bir ürün. Pearl ise bir krem aydınlatıcı. Yine aydınlatıcım çok fazla diye almaktan kaçtığım ama sonunda dayanamadığım bir ürün.



200 lira üzerinde alışveriş yapanlara dudak parlatıcısı hediye ediyorlardı. Versicolor stain serisinden Long Distance Relationship rengini vermişler bana. Bu tonları kullanmadığım için bir arkadaşıma hediye edeceğim.



Alışverişim bu kadardı. Sizin bu ürünler içinde kullandığınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Pazar gününüzün güzel geçmesi dileğiyle...

12 yorum:

  1. güle güle kullan, aynı kılıftan bende de var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güzel kılıflar. 😊

      Sil
  2. güle güle kullan allık rengi harikaymış...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, çok güzeller..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güxel özellikle paketini çok beğendim güxel günlerde kullan😘

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan :)) Apple kılıfının rengine bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Evet bende rengine bayılarak aldım. 😌

      Sil
  6. Güle güle kullan <3 Blogunu takipteyim canım, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bakacağım hemen bloguna. 😊

      Sil