27 Şubat 2017 Pazartesi

Günün yazısı | 27 Şubat

Merhabalar, bu postta günümün nasıl geçtiğinden bahsetmek istiyorum. Uzun zamandan sonra bugün kendime zaman ayırabildim, kişisel işlerimi hallettim, alışveriş yaptım, bir yerde oturup bir şeyler içtim. Bebiş nerede derseniz anneme bıraktım.


Öncelikle bu yıl yoğun bir kış yaşadık, soğuklar gitse de hava hala karanlık, iç karartıcı bir halde. Bir an önce bahar gelsin. Kıştan yoruldum artık. :)


Konya'da Dr. Rabia ve Elif Güzellik Merkezleri iyi. İyi oldukları içinde her zaman dolu oluyor beklemek zorunda kalıyoruz. Ben Dr. Rabia'nın Meram şubesini tercih ediyorum. Burada bir takım bakımlarımı yaptırdım.

Sonra Kent Plaza adlı AVM'ye gittim. Eşimin doğum günü yaklaştığı için ona hediye bakmam lazımdı. Birkaç hediye almayı düşünüyorum. Hediyelerden biri Tommy'den bir ayakkabı oldu. Beğendiğim şeylere denk geldikçe alacağım.

Bana eşlik eden kız kardeşimdi. Onunla birlikte Tchibo'ya oturduk. Stefan Zweig'in kitaplarını okumamıştı ona getirdim bugün. Yeri gelmişken bahsedeyim son zamanlarda beğendiğim yazarlardan biri Stefan Zweig oldu. 3 kitabını okudum. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu ve Satrancı tavsiye ederim. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubunu okurken ağlamıştım beni o kadar etkileyen bir kitap. 


Annemgile geldik. Ardından ben tekrar çıktım. Annemgilin evinin karşısında Kule Site adlı AVM var. Ebebekten bez almam lazımdı. Bez olarak Prima Premium Care 3 numarasını kullanıyorum. Bez, ıslak mendil ve alt değiştirme örtüsü tükettiğimiz kadar başka birşey tüketmiyoruz sanırım. 


Madame Coco'dan sepet almam lazımdı, onun için uğradım, kasaya vardığımda kenarda defterleri gördüm. Uygun fiyatlı çok güzel defterler vardı. Defterlere zaafım var. Bende aldım da aldım. Hala varken bakın derim. 

Sonra annemgile geçtim. Eşim geldi, eve geçtik. Beşiktaş Galatasaray derbisi vardı onu izledik. Eşim koyu Beşiktaşlıdır. Oğlumda öyle olacak gibi şimdiden bir sürü Beşiktaşlı kıyafeti var.

Bebeğimi uyuttum benimde uyumam lazım hemen çünkü gece 4'den sonra uyumuyor bizimki. :)

10 yorum:

  1. İnsanın zaman zaman kendine vakit ayırması çok önemli. Yazdıklarınızdan güzel bir gün geçirdiğiniz aşikar. Sık sık tekrarlayabilmeniz dileğiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet eskisi gibi kendimle ilgilendiğim gezip güzel vakit geçirdiğim bir gün oldu. 😊

      Sil
  2. beautybeybinin kesif etkinliginden geliyorum banada beklerim nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu ziyaret edeceğim, sevgiler. 😌

      Sil
  3. Sürekli karşıma çıkan kitabı yine gördüm sanki :) Çok merak ediyorum. Bir türlü fırsat bulup alamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu ara herkes okuyup yorumluyor Stefan Zweig'in kitaplarını. Satrançı bende yakın zamanda okudum. Sevgiler 😊

      Sil
  4. Biraz nefeslenmek ne güzel gelmiştir sana. Dolu dolu bir gün geçirmişsin, iyi ki anneler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu. 😃 Annelerimizin değerini bilmeliyiz cidden. 😊

      Sil
  5. Biraz dinlenip, kafanı dağıtmışsındır, güzel bir gün olmuş :)) Defterleri de çok beğendim, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet arada iyi oluyor :))

      Sil