26 Şubat 2017 Pazar

A Series of Unfortunate Events (Talihsiz Serüvenler Dizisi)


Talihsiz Serüvenler Dizisi adlı kitap serisini sevenler var ise güzel bir haber paylaşacağım tabi duymayanlar için keza benim çok geç haberim oldu, serinin dizisi çıkmış çok heyecan verici değil mi? 

Kitap serisi ile ilgili bir film çekilmişti, filmi başarılı bulmuştum ben. Birkaç ay önce TV de denk geldim hatta oturup tekrar izledim. Filmde Kont Olaf'ı Jim Carrey oynamıştı ve çok başarılıydı. Diziye gelirsem dizide HIMYM den sevdiğimiz Neil Patrick Harris var. Jim Carrey'i Kont Olaf ile bağdaştırdığım için Neil Patrick Harris'i Kont Olaf olarak göremiyorum maalesef, aslında onunda performansı çok iyi. Baudelaire çocuklarını oynayan oyuncuları sevdim.


Kitaplarını okumayanlar için bahsedeyim, seri Baudelaire kardeşlerin hikayesinden bahsediyor. Anne ve babalarını korkunç bir yangında kaybeden 3 kardeşin uzaktan akrabaları olan Kont Olaf'a verilmesi ve Kont Olaf'ın onlarla ilgili planlarını öğrenmeleri, ondan kurtulmaya çalışmalarını anlatıyor. Kardeşlerin Kont Olaf yüzünden başlarına bir sürü talihsiz olay geliyor, okurken çok üzülürdüm çocuklar bir gün yüzü göremediler diye. Bu seri 13 kitaptan oluşuyor, fazla bilinen/popüler bir seri değil oysaki çok güzel. Daha önce okumadıysanız mutlaka okuyun.

Dizinin 8 bölümlük ilk sezonu yayınlanmış, ilk bölümünü izledim ve beğendim. Sizde bu seriyi seviyorsanız ya da ilginizi çektiyse izlemenizi tavsiye ederim. 

4 yorum:

  1. Dizisini ben de izlemek istiyorum :D Seriyi okumadım ama filmini izlemiştim, çok güzeldi :D Seriyi kuzenimden alıp okusam mı gibi düşünceler içindeyim ama bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz güzel seriler çok yok o yüzden ısrarla oku derim. 😊

      Sil
  2. Bu tip konular dikkat çekici oluyor.Kitabı okumadım ama diziyi fırsat buldukça izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konusu itibariyle dikkat çekici. Bu kitap serisinde aklıma Tim Burton geliyor. Onun filmleri gibi gri, karanlık, depresif bir hava var yani gayet güzel. 😃

      Sil