31 Aralık 2016 Cumartesi

The Balm Meet Matte Hughes Rujlarım

 

Herkese merhaba. Yılın son yazısında severek kullandığım The Balm'ın likit mat rujlarından bahsetmek istiyorum. Bu rujlardan biri hariç geri kalanlarını ilk çıktığı zaman almıştım. O zamanlar likit mat rujlar yeni yeni popüler olmaya başlamıştı.

Rujlar likit yapıda, ilk sürüldüklerinde yoğun mentol kokusu geliyor burnunuza sonrasında o koku geçiyor. Sürümü kolay, başta ıslak yapıda ama glosslar gibi yapış yapış değil, kısa bir süre sonra matlaşıp sabitleniyor dudakta. 

Rujların kalıcılıkları iyi, bir şey yemeyip içmediğiniz sürece uzun süre bozulmadan kalıyor. Eğer yağlı yapıda yiyecek içecek değerse çıkıyor özellikle dudağın iç kısımları ama bu bütün mat rujlarda oluyor. 

Ben mat rujları sürmeden önce dudağımı güzelce nemlendiriyorum yoksa kurulukları maalesef belli ediyorlar. O yüzden kullanmadan 10-15 dk önce dudağınızı nemlendirmenizi tavsiye ederim. Eğer kabuklanma varsa peeling yaparak ölü deriyi almalısınız yoksa üstüne likit mat ruj ile çok kötü görünüyor. 

Renkleri çok güzel, kendi zevkinize göre beğendiğiniz bir tonu mutlaka bulursunuz. Bende 6 rengi var bunlardan 5'ini ilk çıktığı zaman almıştım dediğim gibi. Biri ise son çıkan renklerinden ki bence şu an için serideki en güzel renk (Trustworthy). Geçen yıl malum Charming rengi yok satıyordu benimde o sıralar en beğendiğim oydu. Elimde olmayan Honest rengini merak ediyorum, onu bahara doğru almayı düşünüyorum.

Güncel fiyatlarından haberim yok ama Gratis indirimine denk gelirseniz uygun fiyata alabilirsiniz. 

Renklerden tek tek bahsetmeyeceğim, kolumda swatchlanmış halleri ile anlayacağınızı düşünüyorum. Akşam çekebildim fotoğrafları bu yüzden kusura bakmayın, gündüz ışığında da çekip ekleyeceğim. Biri ilk sürüldüğünde ıslak hali, diğeri matlaşmış hali fotoğrafların. 



Herkesin yeni yılını kutlarım, sevgiler... 




15 yorum:

  1. Renkleri çok güzelmiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günlük kullanıma uygun güzel renkler var :))

      Sil
  2. Canım renklerin hepsi birbirinden güzel ama Charming rengi benim dikkatimi daha çok çekti :) The balm ürünlerini indirim dönemine denk geldikçe istediğim ürünlerini alıyorum. Musmutlu günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde geçen yıl favorim charmingdi hatta çok az kaldı, ambalajı eskidi falan kullanmaktan. 😃 Teşekkür ederim canım, aynen bende öyle indirimdeyken alıyorum yoksa gereksiz pahalılaştırılmış ürünler. Eskiden asıl fiyatıyla aldığımız ürünler şu an %50 indirimle ancak denk geliyor o yüzden indirim zamanını kollamak lazım. 😉

      Sil
  3. Güle güle kullan. Ben mini boy satılan her şeyi çok seviyorum. Bozmadan, bıkmadan bitmiş oluyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet bunlar mini boy değil yalnız ama set halinde satılıyorlar bende geçen gördüm :) ilk çıktığı zamanlar öyle çıkarsalardı onu alırdım kesinlikle bende 😄

      Sil
  4. The Balm'ın renklerini seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende. 😀 Far, allık, rujlarının tonları opaklığı çok iyi, kaliteli bir marka. 😊

      Sil
  5. Committed,Charming ve Trustworthy'e bayılıyorum. Güle güle kullan,banada beklerim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sayfanızı ziyaret edeceğim. 😊

      Sil
  6. Bunların hepsini istiyoruuuummmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede olur inşallah 😃

      Sil
  7. En sağdaki rengine bayildimm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bahar yaz mevsimine çok yakışan bir ton. 😌

      Sil
  8. ŞİMDİ NAKLİYE NAKİT VERMEYİNİZ

    Bugün başla

    YanıtlaSil