26 Aralık 2016 Pazartesi

Nars Radiant Creamy Concealer


Karlı bir günden herkese merhaba. Bugün size en sevdiğim kapatıcıdan bahsedeceğim. Bu tarz sevdiğim kullandığım ürünlerle ilgili inceleme yapmak istiyorum blogumu açtığımdan beri ama çok fazla bloga bakamadığımdan yapamadım. Evde olduğum için artık bol bol yapacağım. Keyifli okumalar :)


Ürün klasik Nars ambalajında, kauçuk kısmı çok çabuk kirleniyor ama şık durduğu da gerçek. Aplikatörü sünger yapıda, kullanım kolaylığı sağlıyor. 

Bendeki rengi Light 2 Vanilla rengi. Bu rengi özellikle aldım kapatıcı olsun diye çünkü pembemsi bej renginde. MAC'de NW15 gibi. Morlukları kapatmada çok başarılı o yüzden. Beyaz tenlilere uyacak bir ton bu. Renk skalası geniş, kendi tonunuza göre bulursunuz uygun rengi. 

Bu ürünü dediğim gibi göz altı morluklarını kapatmada kullanıyorum, aydınlatıcı olarak kullanmıyorum. Yani kendi tonunuzla aynı ya da bir ton koyu almalısınız kapatma işlemi için. 

Oldukça yoğun, örtücü ve kremsi yapıda ama göz altlarını yormuyor. Eğer ürünü göz altlarınıza boca edersiniz çizgilere dolma yapıyor o yüzden sabitlemek gerekiyor. Eğer az bir miktar alıp uygularsanız çizgilere dolmuyor çokta sabitlemeye gerek kalmıyor.

Ben aplikatörü ile direk uygulamıyorum, parmağıma sürüyorum sonra göz altıma nokta nokta bırakıyorum ve parmaklarımla tampon hareketi yaparak uyguluyorum. Biraz özenli bir makyaj yapıyorsam üstüne ince yapıda bir aydınlatıcı geçiyorum. Eğer altına corrector kullanıyorsam kapatıcıdan çok az alıyorum. Yapısı yoğun olduğundan azıcık bir miktar bile yeterli oluyor zaten. Kapatıcıyı açtığımda süngerdeki ürünü parmağıma sürüyorum o iki gözüm için yetiyor. Öyle ters üçgen ya da yarım ay şeklinde aplikatörüyle bolca sürmeyi kaldırabilecek bir ürün değil. En son üstünden sünger ile geçiyorum.

Göz altlarını kurutucu etki yapıyor mu bilmiyorum bende yapmadı gerçi göz altlarımı düzenli nemlendirdiğim içinde olabilir bu. Hızlı sabitleniyor o yüzden göz altlarınıza sürünce bir an önce dağıtın. 

Bu ürün sadece göz altı için değil sivilce, leke, kızarıklık vs. kapatmada da etkili. O amaçla da severek kullanıyorum.

Göz altlarınız sorunlu değilse (morluk,damarlı görünüm yoksa) bu ürünü almanıza gerek yok bence. Aydınlatıcı niyetiyle almayın sakın. Onun yerine ince yapıda YSL Touche Eclat aydınlatıcı ya da MAC Prep+Prime aydınlatıcı kullanabilirsiniz. 

Ben oldukça memnunum bu üründen. Bittikçe alacağım bir ürün. Yoğun yapıda kapatıcı sevenlerin bakmasını tavsiye ederim. 

Nars ürünlerini Sephora mağazalarında ve Makyaj Trendi adlı internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Kapatıcının güncel fiyatı 90 lira. 

Kolumda swatchlanmış ve hafif dağıtılmış hali;


Siz bu kapatıcıyı kullandınız mı, görüşleriniz neler yazarsanız sevinirim. :) 


4 yorum:

  1. ben bu kapatıcıyı hiç kullanmadım ama merak ediyordum canım ayrıntılı yazın için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben teşekkür ederim yorumun için. :)

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil