26 Kasım 2016 Cumartesi

Makyaj Çantamda Ne Var ?


Merhaba bugün size makyaj çantamda neler olduğundan bahsedeceğim. Başta şunu söyleyeyim. Günlük olarak yanımda makyaj çantası taşımıyorum. Sadece tazeleyeceğim ürünleri alıyorum. Böyle bir makyaj çantası almışsam yanıma evde makyaj yapmaya vaktim kalmamış, dışarıda yapacağım anlamına geliyor. Keyifli okumalar :)


Makyaj çantam Ted Baker'ın klasik makyaj çantası. Orta boy bir çanta, içine birçok ürün alıyor. Yanıma aldığım çoğu ürün günlük makyaj rutinimde kullandığım ürünler. Her gün makyaj yapmıyorum ama yaptığımda günlük olarak hep aynı tarz makyaj yapıyorum. Bunlardan sadece allık ve ruj değişiyor kıyafetime göre. Özel bir günde ya da canım istemişse farklı ürünler kullanıp farklı makyajlarda yapıyorum. Çantama fırçalarımı koymuyorum. Onları buzdolabı poşetine koyup yanıma alıyorum fazla yer kaplamasın ve çantamı batırmasın diye. Şimdi sırayla neler kullandığımdan bahsedeceğim.

İlk başta gözlerim ile başlıyorum. Göz kapağıma MAC'in Paintpotlarından Painterly rengini uyguluyorum. Ardından MAC'in MSF Natural Pudralarından Medium Dark rengini göz kapağımın katlanma (crease) bölgesine bir karıştırma fırçası ile uyguluyorum. Bu pudraların ambalajları değişti bu yeni ambalajı. Bu rengi ben yüzümü ısıtmak ve far olarak kullanmak için aldım, 6-7 aydır severek kullanıyorum. Beyaz tenlilere uyabilecek bir ton. Ardından Maybelline'in Master Smoky göz kalemlerinden siyah rengini gözümün içine ve üst kirpik diplerime uyguluyorum sonra onu fırça yardımıyla dağıtıyorum hafifçe. Göz rengim ela olduğu için siyah kalemi kendime yakıştırıyorum. Bu makyaj tarzı Bihter Ziyagil makyajı gibi oluyor hatta birçok kişi beni ona benzetir alakamız yok bence neyse sonra göz altıma Benefit'in Erase Paste correctorını uyguluyorum.

Göz altıma kapatıcımı uyguluyorum. En sevdiğim Nars'ın Radiant Creamy Concealerı bu arada. Rengim Vanilla. Bunun altına corrector uygulamasam da kapatıyor, bazen sadece bunu kullanıyorum.

Nyx'in Pore Filler adlı gözenek küçültücü bazını burnuma uyguluyorum. Gözeneklerimi kapatmıyor ama üstüne fondöten, BB krem falan sürünce kapanıyor. Yani kendi başına kullanıldığında yeterli değil. Kesinlikle bir Benefit Porefessional değil. Ona kıyasla uygun fiyatlı olunca denemek için almıştım ama bir daha almam sanırım.
Günlük olarak fondöten yerine BB krem ya da pudra kullanıyorum. Missha'nın Perfect Cover BB kremi ile MAC'in Strobe Cream bazını karıştırırak yüzüme uyguluyorum. Böyle daha aydınlık, sağlıklı görünüyor yüzüm. Hatta aydınlatıcı uygulamama bile gerek kalmıyor. Size de öneririm bunu. MAC'in Strobe kremine Loreal Lumi Magique bazı muadil gösteriliyor ama etki olarak kesinlikle MAC daha iyi. 
Ardından göz altıma Nyx'in HD concealerını uyguluyorum. Bendeki rengi Porcelain. Bunu kapatıcı değil göz altıma aydınlatıcı olarak uyguluyorum çünkü Nars'ın kapatıcısının rengi biraz koyu olduğu için sadece kapatıyor, aydınlatmıyor. Bu ürün yerine bazen Loreal True Match kapatıcıyı kullanıyorum.
Göz altımı sabitlemek için Nars'ın sıkıştırılmış transparan pudrasını (Crystal rengi) uyguluyorum. Sonra yüzümü ısıtmak için MAC MSF Natural pudrayı uyguluyorum.











Nars'ın Orgasm allığını hafif uyguluyorum. Bu allık ile The Balm Hot Mama allığının karşılaştırma yazısını yazacağım.















Kaşlarım için kaş kalemi ve şeffaf maskara kullanıyorum. Flormar'ın 403 numaralı kaş kalemini sadece uçlarına uyguluyorum çünkü kaşlarımın uçları ince, bu kalemden de memnunum çok bastırmayınca kaşımla uyumlu oluyor rengi antrasit gibi. Sabitlemek için WetnWild'ın şeffaf maskarasını kullanıyorum. 
Maskara olarak Maybelline The Falsies Black Dramayı kullanıyorum. Günlük kullanıma çok uygun.
En son rujumu uyguluyorum. Dudak kalemi olarak Flormar'ın 201 numaralı dudak kalemini neredeyse her ruja uyguluyorum çünkü dudak rengine çok yakın. Aslında kırmızı rujla genelde kırmızı dudak kalemini uyguluyorum keskin çizgi belli olsun diye ama ruja son anda karar verdiğim için çantama bu dudak kalemini almıştım, bununla uygulayınca da kötü durmuyor. Rujum MAC'in Mat rujlarından Russian Red rengi. Sürümü kolay ve rengi tok bir kırmızı. Ruby Woo'dan daha güzel bence.
Kolumda swatchlanmış hali böyle;


Yazıya dökünce biraz uzun oldu. Bu makyajı 10-15 dakikada yapıyorum. Siz günlük makyajınızda neler kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim. :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder