27 Ekim 2016 Perşembe

Günün yazısı | 27 Ekim

Merhabalar, bloguma yine biraz ara vermek zorunda kaldım okulumun yoğunluğundan. Bugün kontrolüm vardı, bebeğimi gördüm. 2 hafta sonra tekrar gideceğim doktoruma ve doğum izni için raporumu verecek. Şu anda bebeğim 30 haftalık, 32.haftada doğum iznine ayrılabiliyoruz. Aslında ben bir süre daha çalışıp kullanmadığım haftaları doğumdan sonra kullanmak istiyordum ama birçok neden yüzünden 32.hafta izne ayrılmaya karar verdim.

Gebelik şekeri sıkıntısı dışında bende bir süredir idrar yolları enfeksiyonu vardı, o hala geçmedi antibiyotik kullanmama rağmen. İdrar yolları enfeksiyonu erken doğuma neden oluyormuş Allah korusun. Doktorda istirahat etmem gerektiğini söyledi. Onun dışında zaten bel ağrılarım ve ayaklarımdaki ödemden dolayı okulda çok zorlanıyordum. 2 hafta daha katlanacağım artık.

İdarecilerimin tepkisi ne olacak bilmiyorum, onlar da Aralık'a kadar çalışacağımı düşünüyorlardı benim gibi. Umarım sorun yapmazlar. Önceden söyleyeceğim ki ayrılasıya kadar yerime birini bulsunlar.

Bebeğim sağlıklı ama biraz iri, doğuma kadar normal boyutlarda kalır inşallah. Hamileliğimi birkaç kilo ile bitirmem lazım çünkü almam gerekenden fazlasını aldım. Geçen yıl bu zamanlar 15 kilo eksiktim. Vücudumda inanılmaz bir değişim var haliyle ama bu halime de alıştım. :)

Şimdilik benim hayatımda olanlar bunlar. Sizler neler yapıyorsunuz, hayatınızda bir değişiklik var mı? 

2 yorum: