12 Ekim 2016 Çarşamba

Günün yazısı | 13 Ekim

Blogumu çok boşladım biliyorum ama içimden gelmiyordu bir şey yazmak. Şu an aklıma geldi ve yazmak istediğimi farkettim. Bu ara hastayım grip ve boğaz enfeksiyonu karışık bir şey oldum. Rapor almak zorunda kaldım bu hafta okula gidemiyorum. Ondan dolayı bir işim yarım kalmış gibi hissediyorum, rahatsız bir his. Buna zeigarnik etkisi deniyordu sanırım. Onun dışında gebelik şekerim çıktı ona uygun beslenmem gerekiyor yoksa bebeğim makrozomi olacak Allah korusun. Ailemin çoğunluğunda diabet olduğu için bende de çıkmasına şaşırmadım sonuçta genetik bir hastalık. Dikkat edersem geçermiş bakalım. Yeni okulumu sevdim öğrenciler, hocalar iyi hoş. Yol yoruyor bir oda okulumun başka bir ilçede olmasından dolayı. Bebişimize hazırlıklarımız devam ediyor. 7 aylık olacak bu haftasonu, az kaldı heyecanlıyım. Saçım siyah ve kısa artık. Tekrar toparlanıp uzaması zaman alacak. Saç serüvenlerimi başka bir postta anlatırım. Şimdilik bu kadar. 

Siz neler yapıyorsunuz, nasılsınız, hayatınızdaki her şey yolundadır umarım. :)

10 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun.Umarım miniğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız:)Dualarımı ve iyi enerjilerimi yolluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) pozitif enerjiniz geldi buralara kadar :)

      Sil
  2. Yeni okulunu sevmene çok mutlu oldum. Ortam gerçekten çok önemli yaptığın işi iyi yapmak, severek yapmak için.. Benim için bu okul dönemi çok yoğun başladı, üst sınıflardan duyduğum kadarıyla üniversitenin ikinci yılı en zoruymuş zaten. Kendimi adapte etmeye çalışıyorum bu seneki derslere.. Ödevlerden zaman kaldığına blogumla mı ilgilensem, kitap mı okusam, ailemle, arkadaşlarımla vakit mi geçirsem bilemiyorum. Yazı şimdiden özledim. Yedi ay oldu demek, zaman ne çabuk geçiyor değil mi aslında? Kendine çok dikkat et Red, geri kalan hamilelik döneminin sıkıntısız geçmesi dileğiyle.. Çok öpüyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gözdeciğim, evet zaman hızlı geçiyor :) Üniversite yılları çok güzel, dolu dolu geçir boş zamanlarını. Sana tavsiyem dersleri gözünde çok büyütme yoksa derslerin stresinden başka bir şeylere odaklanamıyorsun. Blogunla da ilgilen ama önce aile ve arkadaşların gelsin. Kitap okumaya da çok fırsat kalmıyor biliyorum ama tatiller o yüzden güzel değil mi zaten? :)

      Sil
  3. Canım özlemişim, yazmadığın arada bebiş 7 aylık olmuş sağlıcakla büyüsün :) Arada insanın canı yazmak istemiyor bloga benimde yaz dönemi çok içimden gelmemişti.. İnşallah biran önce iyileşir toparlarsın, yeni yazılarını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bende bir sıkıntı yokta dikkat etmezsem bebeğimde olacak işte o yüzden elimden geldiğince beslenmeme dikkat ediyorum. Bende özledim, kaçırdığım yazılarınızı tek tek okuyacağım fırsat bulunca :))

      Sil
  4. Merhaba bloğunuzu tesadüfen gördüm, 3. hamileliğimde ben de aynı sorunu yaşadım,verilen diyete uydum ve hiç sorun olmadan doğdu kızım. Yazınızı okuyunca yazmak istedim. Umarım kalan zamanı kolayca atlatır, sağlıkla dünyaya getirisiniz bebeğinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin adınıza çok sevindim umarım benimde sizinki gibi olur :) Eşimin annesi çocuk doktoru, bu konuda bana bir sürü bilgi verdi. Bebek sadece iri değil beyninde birçok yerinde sağlık sorunu olabileceğini anlattı öyle olunca korkuyorum. Diyete tam uyduğumda söylenemez. Şu 2 ay hızlıca geçse sağlıklı olduğunu görsem rahatlayacağım.

      Sil
  5. Aaa bebiş hem de 7 aylık! Sağlıkla gelsin inşallah :) Ben de bu süreçte uzun bir zaman kırmızılarıma dönemedim... Onun yerine başka bir renk gelmişti.
    Ve ben de aynı zamanlarda hasta olmuş ve gebelik şekeri sebebiyle diyete başlamıştım. Tatlıyla aram yok da pilav yememek çok zorlamıştı ;)

    Umarım güzel ve keyifli bir hamilelik geçirirsin.
    Sevgilerimi bıraktım ;)
    Yaz bize sürecini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah öyle gelir :) hamileyken bazı fedakarlıkları yapmamız gerekiyor işte :))

      Sil