13 Ekim 2016 Perşembe

Bitenler #2


Herkese merhaba. Bu yazımda size kullanıp bitirdiğim bazı bakım ve kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim. Aslında bu yazıyı uzun zaman önce hazırlayacaktım ama fırsat olmadı, çok ürün birikti haliyle, hatta bazılarını direk attım. Neyse ürünlere geçelim. :)


1. Bioderma Sensibio H20 Misel Suyu

Bu ürünü rahat 6 yıldır kullanıyorum, bu kaçıncı şişem hiç bir fikrim yok. Makyaj temizlemede iyi, yüzün günlük kir ve sebumunu almada iyi, köpürmüyor, yakmıyor, içeriği diğer makyaj temizleme sularına göre daha temiz. Kısacası bu ürüne bayılıyorum, bittikçe aldığım demirbaş cilt ürünüm. Hala denemediyseniz eğer tavsiye ederim. Yalnız waterproof ürünleri çıkarmıyor yüzünüzden onun için ekstra çift bazlı makyaj temizleyicisi kullanmanız gerekiyor. Bu misel suyun 2 farklı çeşidi daha var cilt tipinize göre seçebilirsiniz ama Sensibio bütün cilt tiplerine uygun bir ürün bence.


2. Elie Saab Le Parfum İntense EDP

Bu parfüm benim için çok özel çünkü düğünümde kullandığım parfümüm. :) 2015 yazında almıştım, Boynerde parfümlere bakıyordum. Le parfumü önerdiler denedim sonra intense ini gördüm denedim ve kokuya bayıldım. O gün düğünümde bunu kullanacağıma karar verdim. İntense ve normal edpsi arasında fark var. Kullandığım 50 ml. Arada sıktığım için 1 yıl gitti parfüm. Şu an günlük için Armani Si kullanıyorum özel günler için tekrar  Elie Saab'ı almayı düşünüyorum. Çiçeksi, çok zarif, oryantal, kaliteli bir parfüm. Kokusuna bakmanızı öneririm.


3. La Roche Posay Anthelios XL Güneş Kremi

3 yıldır severek kullandığım güneş kremim. Bunu da bittikçe alıyorum. Belki fark etmiş olabilirsiniz bir ürünü çok beğeniyorsam eğer alternatiflerine gitmiyor elim, o ürünle devam ediyorum yoluma. Çünkü memnun kaldığım bir ürün bulmak çok zor, bulmuşken de değiştirmem. :) Benim cildim kuru/karma ve sivilceye meyilli. Bu krem akışkan, ince yapıda bir krem, sivilce yapmıyor, yağlı his bırakmıyor, beyazlatmıyor, koruması çok iyi. 50 ml, her gün kullanmama rağmen baya bir süre gidiyor. Her cilt tipi kullanabilir bence. Mutlaka deneyin.


4. Nivea Fresh Natural Sprey

Nivea'nın fresh natural serisini seviyorum çünkü pudrasız, genelde deodorantını kullanıyorum, bazen bunu alıyorum ama artık içeriğinde alüminyum olup olmamasına dikkat ediyorum ve bunda olmadığını fark ettim. Deodorantında onunla ilgili bir şey yazmıyor sanırım var. Büyük ihtimalle artık hep bu spreyini alırım. Çok memnunum tere karşı etkili, kokusu da rahatsız etmiyor.


5. John Frieda Onarıcı Şampuan

İşlem görmüş saçlar için onarıcı şampuanını kullandım. Bu şampuanı daha öncedende de kullanıyordum sonrasında değiştirmiştim. Önceden memnun kalmıştım ama bunu kullanınca diğer şampuanlardan çok farkı olmadığını düşündüm. Bittikten sonra almadım zaten. Bilmiyorum bir daha alır mıyım. Kokusu çok güzel ama.


6. John Frieda Onarıcı Bakım Maskesi

Bu seriye başladığım için almıştım daha etkili olsun diye. Yani çok bir etkisini görmedim. Bu serinin bir de saç kremini almıştım ama onu atmışım. Onun daha yoğun hali maskesi. Saçınız sürekli boyadan ve ısıdan yıpranmış, yanmış ise onlara bir etkisi yok. Belki sağlıklı saçta etkisi gözlenebilir. Bende olmadı.


7. Bio Oil Cilt Bakım Yağı

Bu yağı hamilelikten dolayı çatlak oluşumunu engellesin diye kullandım. Vaatleri arasında başta bu geliyor çünkü. Henüz çatlak oluşmadı ama zaten son zamanlarda oluştuğunu biliyorum. 1 kutu daha alacağım, inşallah işe yarar. Nemlendirmek için iyi, yüzde de kullanılabiliyormuş, denemedim sivilce yapar diye. Yüz için çok kuru atopik ciltler kullanabilir sanırım.


8. The Body Shop E Vitaminli Göz Kremi

Hayatımda kullandığım 2. göz kremi bu. İlki Nuxe'tü. Ona kıyasla beğenmedim ama yine nemlendirme sağladı, yağ bezesi oluşturmadı. Tekrar alacağımı sanmıyorum.


9. The Body Shop Kenevirli El Kremi

Kuru ciltler için iyi bir krem. Bitireli uzun zaman oldu. Yaz için rahatsız edebilir belki ama diğer mevsimlerde kullanılır. Markanın nemlendirme olarak en ünlü kremlerinden biri zaten. Kış için tekrar alabilirim. Yalnız kokusu çok kötü. Koku hassasiyetiniz varsa önermem.


10. Yves Rocher Hydra Vegetal 24 Saat Derinlemesine Nemlendiren Yoğun Krem

Bu kremi de çok seviyorum çünkü gerçekten yoğun bir nemlendirme sağlıyor, sivilce yapmıyor, yanaklarınız kuru ise gerginlik hissi duyuyorsanız kesinlikle öneririm. Kış için her gün kullanılabilir yaz için ağır gelebilir belki. Elimin altında bulundurduğum kremlerden biri. İndirim bitmeden alacağım bir tane daha.

11. Loreal Skin Perfection Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

İlk kez kullandım bu kremi. Onda da Lorealde bir kampanya vardı alacak bir şey bulamadığımdan bunu aldım, uygun bir fiyata geliyordu. Vaatlerini gerçekleştirdiğini söyleyemeyeceğim. Normal ciltli iseniz günlük için nemlendirmesi iyi. Kış için yetersiz bence. Kokusu güzel. Bir daha alır mıyım diye düşündüm de öyle yine bir kampanya falan olursa alırım.


12. Blistex Med Plus 

Beğendiğim iki dudak balmından biri bu. Kış için özellikle çok iyi. Dudak kuruluğunu tedavi ediyor. Şu an stick şeklinde olanını kullanıyorum. Bittikçe aldığım bir ürün. Tavsiye ediyorum.


13. Ruby Kisses Pot O'Miracle Lip Revitalizer

Aslında bunu beğenmem gerekirdi ama ben beğenmedim neden bilmiyorum. Bir süre kullandım, bıraktım sonra tırnak kütiküllerini yumuşatmak için kullandım. Bir daha almam.


14. Real Techniques Makyaj Süngeri

Bu süngeri 1 yıl falan kullandım sanırım. Beğendiğim bir sünger, tekrar aldım hatta. Beauty Blender'a o kadar para vermek istemiyorsanız kesinlikle öneririm.


15. Revlon Colorstay Fondöteni

Bendeki normal/kuru ciltlere göre olan serisinden ama o halde yüzümü kuruttu! Bunu Revlon Watsonslara geldiğinde almıştım daha, baya uzun zamandır duran bir fondöten. Renk skalası çok iyi, kendi rengimi buldum ama fondötenin yapısını beğenmedim. Kapatıcılığı, kalıcılığı mükemmel ama kurutuyor. Daha bitmedi ama atacak gibiyim. Tekrar almayacağım bir ürün. Çoğu kişi beğeniyor. Sizde kuruluk problemi yoksa öneririm.


16. Maskaralar

Loreal'in Telescopic ve Volume Million Lashes maskaralarını çok beğeniyorum. Telescopic zaten en sevdiğim maskara diyebilirim. :)
Maybelline'nin en sevdiğim iki maskarası The Falsies ve The Rocket. Uygun fiyatlı ama performansları çoğu pahalı maskaralardan daha iyi.


17. Wet n Wild Kaş Maskarası

Kaş sabitleme olarak çok iyi, uygun fiyatlı, şeffaf renksiz bir ürün. Bazen kaş doldurduğum için fırçası batıyor haliyle şeffaflığı kayboluyor ama tekrar kaşıma sürdüğümde bir renk vermiyor. Bittikçe alıyorum öneririm. 

18. Eyelinerlar

The Balm Schwing Eyeliner, bittikçe aldığım severek kullandığım bir eyeliner. Likit yapıda, siyahlığı çok güzel, kolay uygulanan bir eyeliner. İndirim zamanında alıp denemenizi öneririm. 
Maybelline Master Duo Eyeliner, hayatımda kullandığım en kötü eyeliner. Üzerinde glossy liner yazıyormuş zaten, parlak değişik yapıda bir eyeliner, gözde görüntüsü hiç hoş değil 1 kere kullandım şaka mı bu dedim. Bundan ne öğrendik üzerini iyi okumadan bir ürün almıyoruz. :)


19. Kapatıcılar

Loreal True Match uygun fiyatlı çok iyi bir kapatıcı bana göre. Çoğu pahalı markaların kapatıcılarından daha etkili. Yoğun kapatma özelliği var. İndirimde tekrar alırım kesinlikle.
Maybelline Affinitone kendi başına kapatma özelliği yok bana göre. Daha çok aydınlatıcı amaçlı kullanılabilir (çok beyaz tenli değilseniz). Göz altı morluğunuz yoksa ya da az ise yeterli gelebilir. Bendeki en açık rengi, sarıdan ziyade bej pembe alt tonlu gibi. Bende aydınlatma yapmadı çünkü rengi koyu geldi. Bunu kullandığımda üzerinden true match geçiyordum. Fiyatı uygun ama bir daha almam.


20. Yves Rocher Nemlendirici Ruj

Bunu 2013'te almıştım sanırım. O kadar eski bir ruj durdurulur mu diye şaşırabilirsiniz ama kullanmıyordum. Rujları karıştırırken buldum. Zaten bitmiş sırf rengini göstermek için atmadım. Bendeki rengi 63- Rose Centifolia. Tam bir gül kurusu. O zamanlar bayılarak kullanıyordum. Bu serinin bir de turuncumsu nar çiçeğimsi bir rengini daha kullanmıştım oda çok güzeldi. Seriye tekrar bakacağım yapıları güzeldi, gerçekten nemlendiriyordu. Bakmanızı öneririm. 

Dipnot: Akşam ışığında çektiğim için resimler güzel olmadı.

Sizin bu ürünlerden kullandıklarınız var mı, yorumlarınızı bekliyorum. :)

13 yorum:

  1. Ortak ürünlerimiz varmış, bir sürü biten ve dolayısıyla yeni gelecekler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biri bizi bu alışveriş çılgınlığından kurtarsın. :))

      Sil
  2. baya ürün bitmiş tebrikler..

    YanıtlaSil
  3. Ya ne kadar güzel bir sürü ürün bitmiş.Bir ben beceremiyorum bence urun bitirmeyi:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde bitiriyorsunuzdur sevdiğiniz ürünleri :) Bana bakmayın bende kısa zamanda bu kadar ürün bitiremem. Kozmetik ürünleri zaten zor biten ürünler.

      Sil
  4. Ne güzel bir sürü şey bitirmişsin canım :) La Roche Posay güneş kremini bende kullanıyorum ve çok memnun kaldım bu sene :)) Maybelline maskaraları yıllardır kullanıyorum bir ara Pastel de denedim ama hiç biri Maybelline kadar başarılı gelmedi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım maybelline o açıdan çok iyi, uygun fiyatlı ve performansı iyi bir maskara alacaksam elim direk bu markaya gidiyor :)

      Sil
  5. I love Bioderma micelare water so much!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  6. Sende benim gibi sevememişsin John Frieda maskeyi. Blistex her zaman favorim, bitmeden yedekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Biodermanın yıllardır aşığı biriyim :) Elim sürekli onu arıyor bittiğinde bu aralar pp sebebiyle başka ürünler denesem de yok onun gibisi olamaz. Blistex sivilce tedavisi gördüğüm zamanlarda tanıştığım ve her zaman alacağım bir ürün oldu. Lorealin de kokusunu çok beğenmiştim. Serumuyla beraber kullanınca işe yarıyor aslında ama çok da gerek yok bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle bioderma ve blistexe bayılıyorum. Lorealin kremide kuru ciltler için yetersiz gelir ama normal ya da yağlı ciltler için yeterli olabilir. :)

      Sil