9 Mart 2016 Çarşamba

Günün yazısı | 9 Mart

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :) 

Nasılsınız? Beni sorarsanız iyiyim ama çok yoğunum, biliyorsunuz şubat ataması ile atandım. Onun için evrakları tamamlama, teslim etme, okula başlama derken bu vakti ettim. Bu şubatta ilk kez staj uygulaması başlattılar. Biz şu an atandığımız okula gitmiyoruz, staj için başka bir okula gidiyoruz. Danışman hocamız var onunla 3 gün geçiriyoruz, 1 gün okul idaresine gidiyoruz, son gün ise ilçe Mem'e gidiyoruz. Her günümüz dolu. Sorun şu ki her gün doldurmamız gereken bir sürü form var, onları tamamlayıp staj sonunda değerlendirmek için dosyamıza konulacak. Eve gelince yemekten sonra açıyorum formları yazıyorum o yüzden kendime hiç vakit ayıramadım. Onun dışında stajda sevdiğim tek şey kitap okumamızı istemeleri ve film izlememizi istemeleri. Blogumu boşladım sanmayın. Bu sürece alışmaya çalışıyordum. Bundan sonra yazı yazmaya devam edeceğim. Sevgilerle...

30 yorum:

  1. Dönüşünü dört gözle bekledim, hergün bakıyorum yoksun. Bloguma senden yorum gelmiyordu taki 15 dakika öncesine kadar. Görünce koskacaman gülümsedim :D Kısa aradan sonra döndün ya bu yazı bile yetti ^.^

    Çok yoğunmuşsun umarım staj hızlı biter, en güzel yanı kitap ve film olmuş gerçekten bol bol değerlendirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gözde :)) evet şu son 2-3 hafta çok yoğun geçti bu stajdan dolayı ama alıştım bir düzene koydum en azından. Bundan sonra sık sık blogta olacağım. Öpüyorum 😘

      Sil
    2. O zaman yeni yazıları dört gözle bekliyorum ��Stajdan güzel anılar çıkar sende yazarsın belkim ��

      Sil
    3. İnşallah bakalım yeni bir süreç başladı benim için. Bu hafta MEB etkinliği olarak ağaç dikmeye gidecekmişiz. Böyle eğlenceli farklı şeyler olursa güzel anılar çıkacak 😄

      Sil
  2. Bekliyoruz cnm yazılarını:) hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  3. Tatlı yoğunluklardır bunlar :))
    Kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım aynen öyle, bende her şeye rağmen memnunum :))

      Sil
  4. Güzel şeyler için koşuşturmak zevklidir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yorucu olsa da güzel :)

      Sil
  5. Red nerede diye düşünüyordum ben de, hatta arada kontrol ettim ben mi kaçırdım diye :) Hoşgeldin :) Her şey güzel olacak, hakediyorsun bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)) hepimiz için öyle, Allah yardımcımız olsun :)

      Sil
  6. Kolay gelsin ^^ Kitap ve film yorumlarınızı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) onlarıda yazacağım :))

      Sil
  7. Hayırlı olsun. Çok sevindim..

    YanıtlaSil
  8. Ay ben de aynı işlemlerle uğraşiyorum. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. Dört gözle bekliyorum yazılarını, hayırlı olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
  10. hayırlısı olur umarım sizin için

    Bu arada blogunuzu blog keşif etkinliğinden buldum takibe aldım sizde takibe alırsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun, güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun :) umarım tüm meslek hayatınız , ilk günkü heyecanla geçer :)

    YanıtlaSil
  13. kolay gelsin bu koşturmaca da blogger yorum kulübünde gördüm bakmak istedim sizde bakarsanız sevinirim :)
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Hayirli olsun cok güzel bir baslangic olsun, bloguma da beklerim bir vaktiniz oldugunda. Ceyda Cengiz sayfasinda etkinlikten gördüm blogunuzu, yazilarini ben de bekliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun canım, ben atanamadım birileri atansın bari :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun. Her şey gönlünüzce olur umarım. Stajın güzel yanı kitap okumak ve film izlemekmiş, ne hoş :)

    YanıtlaSil
  19. Hayirli olsun atanmana cok sevindim

    YanıtlaSil
  20. hayırlısı olsun inşallah hayatınızda başarılar dilerim diğer yazıları da okudum yenilerini takip edeceğim :)

    YanıtlaSil