1 Şubat 2016 Pazartesi

Nutella Cookies

Merhaba Nutella severler :) Bu tarifi denemiş olabilirsiniz belki ama ben yine bilmeyenler için vereyim dedim. Çok kolay bir tarif, kısa sürede yapıp yiyebilirsiniz. 1 bardak süt ile tadı mükemmel oluyor.


İçindekiler;

1 su bardağı şeker
1/2 su bardağı tereyağı (oda sıcaklığında)
2 yumurta 
1 paket vanilya
1 su bardağı Nutella 
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı kakao
2 su bardağı un

Yapılışı;

Şeker ve tereyağını mikser ile çırpın. Üstüne yumurta, vanilya ve Nutellayı ekleyin, çırpmaya devam edin. Sonra kabartma tozu, kakao, unu ekleyip biraz karıştırıp şekil vermeye geçebilirsiniz. Şekil verme derken bir tatlı kaşığı ile hamurdan alıp onu pişirme kağıdı yerleştirdiğiniz tepsinize koyun. Hamur yayılıyor zaten şekli düzgün olmadı diye düşünmeyin. Önceden 190 derecede ısıttığınız fırında 10 dakika pişirin. İşte bu kadar. :)

Bu ölçülere göre biraz fazla adet çıkıyor (2-3 tepsi). Ölçüleri yarıya indirerek daha az adet çıkarabilirsiniz.





16 yorum:

  1. nutellayı da ne çok severim!
    tabii daha çilek ve nutella ile yapılan pratik tarifi bile (bilirsin belki, şu çilekleri kabak gibi oyup içine nutella koyma işlemi) yapamayıp, 'amaannn nutellaya batırarakta yesek aynı olur bunları' kafasında olduğumdan başarabileceğimi sanmıyorum. bu arda ben o tepsinin ilkten biçimsiz hamur şekillerine, ardından da olunca yusyuvarlak biçimli kurabiyeleri görünce, sihir izleyen veletler gibi hayranlıkla bakakaldım. ellerine sağlık kızıl. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkür ederim :D yaparsın zaten ama üşenirsen bilemem :)) bende normalde çok üşengecim ama eşim tatlı isteyince yapıyorum bir şeyler :)

      Sil
  2. Bir gün zayıflarsam yaparım belki bu tarifi haha,ellerine sağlık.Çok leziz gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) diyetteyseniz sakın bozmayın kendinizi tutun. Bende evlendikten sonra 5 kilo aldım onu geri vermem gerekiyor ama ne zaman diyet yapabileceğim bilmiyorum çok zor :)

      Sil
  3. Ooo harikalar:) ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Of of çok harika görünüyorlar ya, tarif için çoook teşekkürler, mutlaka deneyeceğimm! :') Elinize sağlık bu arada, afiyet olsunn :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gözde :) umarım yapıp beğenirsin. :)

      Sil
  5. Ekrana giresim geldi, nasıl güzel gözüküyolar öyle :)

    YanıtlaSil
  6. Ben ilk kez gördüm bu tarifi harika gözüküyorlar en kısa zamanda deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım beğenirsin :)

      Sil
  7. merhaba çok güzel görünüyorlar, denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy bayılaccaaağıım sevabına biri uzatsın :D bu tarz kurabiyeleri hem yapmayı seviyorum hem de yemeyi. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) ben ikram edeyim :))

      Sil