21 Şubat 2016 Pazar

Missha Perfect Cover BB Cream


Merhaba kızlar :) 

Bugün size popüler BB kremlerden biri olan Missha Perfect Cover'dan bahsedeceğim. Geçenlerde yaptığım Missha Alışverişim'de biraz bahsetmiştim bu ürünü ne kadar çok beğendiğimi.

BB krem pompalı bir ambalajda geliyor bu açıdan çok kullanışlı. Ürün 50 ml. Fazla likit değil, kremsi yapıda. Ürün cildinizle bütünleşiyor ve renginizi eşitliyor. 42 güneş koruma faktörü var ki çoğu güneş kremlerinden bile daha fazla. O açıdan rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kapatıcı özelliği fazla. Fondötenler kadar kapatıcılık veriyor ama onlar gibi ağırlık yapmıyor.

Cildi karma ya da yağlılar için bir kaç saat sonra T bölgesi parlama yapabilir. Onu pudra ile kontrol edebilirsiniz. Kuru ciltler içinde önceden nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim çünkü kuruluğu belli ediyor. Kokusu hoş, rahatsız etmiyor. 

Ben BB kremi ya parmaklarımla ya da süngerle uyguluyorum. Ama en iyisi süngerle daha doğal bitiş sağlıyor.

BB kremin 5 renk seçeneği var. Benim kullandığım en açık rengi olan No.13 bright beige. İlk aldığım No.21 light beige rengiydi. Onu yazın kullanmama rağmen koyu geliyordu. Bir de o renk bronz bir ton değildi, küllü çamur rengi gibi bir renkti. Şimdi kullandığım renkten çok memnunum, bitince yine bu rengi alırım.

Alışverişimden Missha Türkiye testerlar gönderdiler. Elimde 13,21,23 renkleri var oldu bu sayede.


 Onları kolumda swatchladım, online almayı düşünenler için bir fikir olur diye.


Resimdeki renklere güneş ışığı vurduğundan dolayı daha açık çıktı. Bir kaç kere çektim ama gerçek rengini bir türlü algılamadı. Kusura bakmayın o açıdan. 13 numara bu kadar sarı alt tonlu açık renk değil, pembe bej rengi gibi aslında MAC'in NW cilt tonunda. 21 rengi de resimdekinden daha koyu, küllü bir renk. 

No 23 ile doğal bir kontur yapılır. Tester'ı o niyetle kullanacağım. 

Eğer çok beyaz değilseniz 21 olabilir size. Benim boynumla yüzüm arasında renk tonu farkı oluyor o yüzden 13'ü daha uygun buluyorum kendime. Buğday tenlilere de 21,23 olabilir. Umarım yararlı olmuşumdur. 

Fiyatı mağaza kartı ile 63 lira, normal fiyatı 70 lira.

Başka bir postta görüşmek üzere...





23 yorum:

  1. Numuneleri göstermen çok iyi olmuş :) güneş korumadan bile daha güçlü koruyor hem de iyi bir kapatıcı sevdim ben bunu <3

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım o açıdan etkili. Renkler tam çıkmadı ama artık yapacak bir şey yok. :)

      Sil
    2. watsons çok kalabalıktı hiçbir şey bakamadım deli oldum :( bidakine bakıcam yine inşallah denk gelirim :/

      Sil
  2. Bende çok memnunum mishha'nın bb kremlerinden ve tek kullandığım bb krem markası missha'dır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende birçok markanın BB kremini denedim. En beğendiğim BB'lerden biri Missha oldu. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Mağaza kartı ile 63 liraya aldım. Kartsız 70 lira. Onu eklemeyi unutmuşum. :)

      Sil
  4. BB Krem alacağım, alıp memnun olmadıklarım çok. Bakalım bunu da deneyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu beğenmeyen pek çıkmıyor. Umarım sizde bizim gibi memnun kalırsınız. :)

      Sil
  5. Ben Note kapatıcı kullanıyorum. Hiç memnun kalmadım. Hem güneş kremi hem kapatıcı süpermiş, denemek lazım. Tavsiye için teşekkürler canım :) Bu arada bir türlü sana ulaşamadım ya sen ulaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o açıdan harika bir ürün. :) Tamam canım ulaşayım ben sana. :))

      Sil
  6. Bu markayı hiç kullanmadım oldukça likit bir yapısı var gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likitten çok kremsi yapıda aslında. Kolumda akışkan gibi durduğuna bakmayın. :)

      Sil
  7. Ben de Missha'dan tester istedim ve bana da 13 numarası oldu. Renkli nemlendiricim bitince benim de tercihim Missha olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı markaların tester vermesi çok iyi oluyor. Keşke bunu hepsi yapsa. :) Sende memnun kalırsın umarım. :))

      Sil
  8. Pompalı olması çok iyi gerçekten. Daha kullanışlı ve uzun ömürlü olur. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Her marka önem vermiyor ambalaja ama biz tüketiciler bazen bir üründen nefret bile edebiliyoruz kullanışsızlığından dolayı yani önemli etkenlerden biri.

      Sil
  9. Ben de çok seviyorum bu bb kremi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ben pek sevemedim bunu fazla fondotenimsi buldum cilt rengimi de bulamadım 13 açık 21 koyu geldi tuhaf :)

    YanıtlaSil
  11. Bu arada takibe aldım bana da beklerim :)
    yazimbari.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba çok güzel bir post olmuş , blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  13. Bir tek benim yildizim barismadi bu urunle herhalde renkleri hic uymadi tenime.

    YanıtlaSil