2 Şubat 2016 Salı

Missha Alışverişim


Herkese yeniden merhaba :) 

Bugün size pazar akşamı Missha'nın sitesinden yaptığım alışverişimi paylaşacağım. Dün kargoya vermişler. Bugün salı ve saat 10'da kargo  geldi. Çok hızlı değiller mi? Bu açıdan çok memnun kaldım.

Gelelim ürünlere;

Perfect Cover BB Cream


Benim ilk kullandığım BB krem buydu. 2011'de henüz çoğu marka BB krem çıkarmamışken, Türkiye'de çok az kişinin bildiği, benimde yabancı youtuberlardan duyduğum BB kremler ile tanışmam bu ürünle oldu.

O yıllarda Türk youtuber neredeyse hiç yoktu. Hatırladığım kadarıyla takip ettiğim Londradabirtürkkızı vardı, Sebibebi falan varmış ama ben o zamanlar görmedim. Ben yabancıları takip ediyordum. Onlardan birkaçı Missha'nın BB kreminden bahsettiler. Bir de Kore markası ya hemen dikkatimi çekti, nereden alabilirim diye araştırmaya başladım.

İnternette bir site aracılığıyla Missha ürünlerine ulaşabiliyorduk. O zaman Missha'nın Türkiye'de ne mağazası vardı ne de Türkiye bağlantılı bir sitesi. 

Neyse üründen çok memnun kaldım. Şu ana kadar birçok markanın BB kremini kullandım ve bununla kıyaslayınca çoğundan kat kat iyi olduğunu söyleyebilirim.

İlk kullandığım rengin numarası 21 idi o biraz koyu gelmişti o zaman. Şimdi aldığım 13 numarası. Renk tonumla tam uygun olur diye düşündüm.

Missha markası son zamanlarda aklımın ucundan bile geçmiyordu. BB kremim bitmek üzereydi, bende MAC'den alacaktım sonra bir blog yazısında bu BB kremi gördüm aa neden bundan almıyorum dedim, biraz hatırlatma oldu bana teşekkür ederim o açıdan :)

Mağaza kartı ile 63 liraya geldi.

Black Ghassoul Tightening Mask


Bu kil maskesi ile ilgili olumlu yorumlar duydum. Kullandıktan sonra görüşlerimi paylaşırım. Cilt bakım ürünleri genelde iyi, bunun kötü olacağını sanmıyorum. :)

Fiyatı 35 tl.

Pure Source Sheet Mask (Honey)


Nemlendirici, besleyici Ballı maske klasik Kore maskelerinden. Yüzünüze takıp 15-20 dk bekletiyorsunuz. Başka markalardan da bu tarz maske kullandım. Açıkçası pek bir beklentim yok. Bunu da kargo bedavaya gelsin diye aldım. Kargo ile aynı fiyatı, en azından bir ürün almış olurum dedim. :)

Fiyatı 7 tl.

Testerlar


Bu temizleyiciyi merak ediyorum o yüzden testerını kullanmak istedim.


Dediğim gibi önceden 21 numarasını kullandım şimdi 13 numarasını aldım. 21 numara ile arasında ne kadar ton farkı var diye tester olarak üçünü de 21 numaradan istemiştim ama bana üç renginden de göndermişler. :)

Bir sonraki postta görüşmek üzere...







30 yorum:

  1. BB kremi gerçekten çok çok güzel. Ben 13ü kullandım testerda. 21 baya koyu geldi. aslında 13 numarası çoğu beyaz tene göre bi tık açık kalabilir. ama alınmaya değer bir BB krem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha rengine bakmadım ama çoğu markanın bb kremlerinin, fondötenlerinin en açık tonu bana koyu kaçıyor o yüzden bunda rahatlıkla en açık tonunu seçtim. Umarım bu rengi koyu kaçmaz. Önceden 21 numarasını almamın nedeni 13 numarasının stokta olmamasından dolayıydı. Renk konusunda çok sıkıntı yaşıyorum çoğu markada. Evet kesinlikle, piyasadaki en iyi bb kremlerden biri. :)

      Sil
    2. Güle güle kullan şimdiden..

      Sil
    3. Teşekkür ederim Esra :))

      Sil
  2. Aldıklarını çok sevdim güle güle kullan Red. Bende bb krem arıyordum iyi bir alternatif oldu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Pişman olmayacağın bir ürün emin olabilirsin :)

      Sil
  3. Ben de bb arıyorum bu ara. Kac ml? Güle güle kullanın...kuru ciltler için ne öneriyorsun yoğun nemlendirici bulamıyorum istediğim gibi. Bb kremler bile cildim kuru olduğundan pütür pütür kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) 50 ml yani çok :) benimde cildim kuru ama aynı zamanda sivilceye meyilli o nasıl oluyor deme bende bilmiyorum :) sana dermokozmetik markaları önerebilirim Bioderma, Avene gibi. Onların nemlendiricilerini kullandım memnun kaldım. Bioderma nın atoderm serisi kuru ciltler içindi sanırım, avene nin neydi hatırlamıyorum ama eczaneye gidince sorarsan yardımcı oluyorlar. Bir de sana Yves Rocher'nın kuru ciltler için yoğun nemlendirici kremini öneririm. Bittikçe aldığım bir ürün oldu o. İndirimde falan alırsan uygun fiyata geliyor. Shiseido'nun bir kremini kullanıyorum şu an ama cildim geriliyor acıyor ise yoğun bir krem sürmek istediğimde Yves in kremini kullanıyorum.

      Sil
    2. Bir de besleyici yağlar var cilt için. Kiehl's ın ve the body shop un, sivilceye meyilli değilse cildin kuru ciltler için çok iyi öneririm. Ben çok ender kullanabiliyorum çünkü sivilce çıkarıyor.

      Sil
  4. hımmm bb kremi bende çok beğendimm, tavsiyen için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullan canım. Maske nasıl acaba, kuru ciltlere uygun mu?
    Mac renkli nemlendiricim bitmek üzere, ben de Missha deneyeceğim. Dün temsicileriyle de görüştüm, umarım memnun kalırım. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskesi mi canım birçok kişiden duyduğum kadarıyla iyiymiş. Bende kuru ciltliyim kullanıyorum kil maskeleri. Nemlendirici sürdükten sonra bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yüzümdeki fazla sebumu alması, siyah nokta görünümünü azaltması için kullanıyorum. Eğer senin öyle sıkıntıların yoksa hiç kullanma :)

      Sil
  6. Çok güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullanın ürünlerinizi. Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.Ben de artık sizi takipteyim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. BB kremini bende 1 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum yine sizin gibi Missha'nın sitesinden almıştım, maskeyi bende merak ettim yorumlarınızı bekliyorum sabırsızlıkla :)iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) biraz kullandıktan sonra inceleme yazısı yazarım :)

      Sil
  8. Kil maskesinin yorumunu dört gözle bekliyorum canım.
    Missha BB Krem cidden çok iyi,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) kullanıp bir an önce yazacağım :)

      Sil
  9. kargoyu acaba uçurdular mı ben anlamadım çünkü o nasıl bir hız, ben bi kıyafet alıyorum 10 güne gelirse şükür :D senin ki internet hızını geçmiş :))

    ben o kil maskesini merak ettim denediğinde onun için ayrı bir yazı yazmalısın, bakalım nasılmış :) güle güle kullan hepsini canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok şaşırdım bu ne hız diye :) ilk defa bir alışverişim bu kadar hızlı geldi. Çok teşekkür ederim, yazacağım inşallah :)

      Sil
  10. Missha bb creamini bende çok merak ediyorum çok metedilen bir ürün.bende deneyeceğim inşallah elimdekiler bitince 😊.Ayrıca benim blogumada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o kadar övüldüğü kadar var :) Blogunuza bakacağım hemen :)

      Sil
  11. merhaba canım hayırlı olsun alışverişin :) Çok merak ediyorum şu missha ürünlerini daha dün sitesinde geziniyordum :) iyi oldu yazını okumam değerlendirilmeli bence baksana kargo hızına falan baya iyiymiş:) görüşüz sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet kargo konusunda yüzümüzü güldürdü :) görüşürüz canım :))

      Sil
  12. Testır olan ürünleri çok seviyorum kullanımı çok rahat ve pratik ama her yerde vermiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kullanımı rahat ve ürünü denemiş oluyoruz bu sayede ama bir kaç yer veriyor maalesef :)

      Sil
  13. BB olaraq ən sevdiyim Missha ! amma mənimki də bitdi deyə bilərəm. Və Missha nın bizim ölkə üçün saytı/sitesi yoxdur təəssüfki. :( Mən gərək yenə başqa alış-veriş sitelərindən alım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım canım zamanla gelir. Önceden Türkiye'de de yoktu. :) Benimde en sevdiğim bb kremlerden biri.

      Sil
  14. Are you looking for free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    YanıtlaSil