7 Şubat 2016 Pazar

Mim # Gitmek İstediğiniz Hayali Dünya ?

İlk kez mimlendim. Bu yüzden çok mutluyum. Moka Lee'ye bir kez daha teşekkür ederim. :) Onun Mim yazısına da bakmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

1. Gitmek istediğiniz hayali dünya var mı? Varsa neresi olsun istersiniz?



Hogwarts


Yüzüklerin Efendisi



Antik Mısır

Eski Mısır'ı çok severim. Ne kadar gerçekte yaşanmış olsa da hayali dünyam içine aldım. Küçükken bu konu ile ilgili kaç ansiklopedi, roman okudum ben bilmiyorum. :)

2. Sevdiğiniz bir filmde - dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilirsiniz?



Prenses Şehrazat. Hatırlayanınız vardır belki. Küçükken annemle birlikte bu çizgi filmi izlerdik. Şehrazat karakterinde olmak isterdim.

Şehrazat'ın giriş müziği çok güzeldi. Dinleyin mutlaka, nostalji olur. :))



3. Sevdiğiniz bir romanda - masalda hangi karakter olmak isterdiniz?

Mete Han ya da Kürşat olmak isterdim. Bahsettiklerim gerçekte var olan insanlar tarihten biliyorsunuzdur. İkisine de hayranım. :)


Bu kahramanlar hakkında birçok araştırma kitabı, romanlar var. Ama size sevdiğim iki romandan bahsedeyim. Biri H.Nihal Atsız'ın Bozkurtların Ölümü, diğeri ise Ahmet Haldun Terzioğlu'nun Mete Han'ı. Okumanızı tavsiye ederim. Ben iki kitapta da deli gibi ağlamıştım. Mükemmel kitaplar. 


4. Gerçek hayatta başka birisi olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak doğmak isterdiniz?


Aslında yukarıdaki cevap buraya da olabilir. Ama ben onları roman karakteri olarak saydım o yüzden 3. soruda cevapladım. Zaten gerçek hayatta onların yerinde başkası olamazdı bence. 


Yine kendim olmak isterdim. Eşim, ailem ile Orta Asya'da Ötüken'de bundan bir 1500-1600 yıl önce yaşamak isterdim. Yani tek zamanlamayı değiştirmek isterdim.


27 yorum:

  1. "Hogwarts" süper olmuş :) Tebrik ederim bu arada ❤

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş seninki de ^-^ Güzel mimler oldukça hep mimlerim istersen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Olur tabi sevinirim :))

      Sil
  3. Herkes Hogwarts da :)) çok güzel olmuş ki bu mim, keyifle okudum, kalemine sağlık Red Head!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hogwarts'da olmayı kim istemez ki :)

      Sil
    2. Dimi dimi duyan gidiyor ama Red Head!
      Tardis ve atlantis sakin heee :))))

      Sil
  4. Hangimiz istemedi yüzüklerin efendisine gitmeyi çılgınlar gibi :)) Hele bir de 'Legolas' ile karşılaşacaksam fırlatın beni diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhah en sevdiğin karakterde Legolas mı? :)

      Sil
    2. evet orlando bloom'u çok beğeniyorum :)) ay utandım biran :/ gül gibi adamı katy perry kaptı :D durumumu ancak yıldız tilbe özetler :D

      Sil
    3. Katy perry ile mi sevgililer şimdi haberim yok hollywood magazininden ne kadar uzak kalmışım öyle :))

      Sil
    4. Ben gördüğüm de bir şok bir şok :) Twitter alemi sağolsun her şeyi anında öğreniyorum :))

      Sil
    5. Anladım canım :) benim diğer sosyal ağlarda hesabım olmayınca her şeyi biraz geç öğreniyorum. Kız kardeşim dalga geçiyor hatta. Komik, değişik kişiler çıkıyor popüler oluyor ya ben bilmiyorum deyince onu da mı bilmiyorsun diyor şok oluyor falan :D sanki bilmemin bana bir artısı olacak neyse :) tabi bazen de işe yarıyor gündemi takip etmek iyi :)

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler hemen bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli, blog keşif etkinliği ile takibe aldım, artık takipteyim . Sizi de beklerim http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) blogunuza bakıyorum :))

      Sil
  8. mısırı bende merak ediyorum. o zamanlar orda olsak piramit yapan işçilerden mi olurduk. yoksa firavun ailesinden mi? hakkımızda hayırlısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah hangisini seçeceğimiz belli ama iyi ki olmamışız yoksa dini açıdan yandık :D Ramses ışığın oğlu diye kitap serisi var 5 kitaplık falan. Orada Ramsese hayran olmamak imkansız neyse o Firavunda Hz.Musa ya denk geliyor kitapta falan oda geçiyor tabi o kısımları uydurmuşlar. Sonuç olarak ne kadar kötü biri olduğunu biliyoruz ama kitaplara baksak onlardan iyisi, mükemmeli, yücesi yok :) yine de seviyorum Antik Mısır'ı oralara gidip görmek istiyorum :))

      Sil
  9. Ah bu sorular tam benlikmiş :)
    Ben hep hayal dünyasında yaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sende mimi hazırla da okuyalım hayallerini :)

      Sil
  10. Atsız'ın Bozkurtların Ölümü kitabını çok fena merak ediyorum. Burada görünce de daha çok sabırsızlandım okumak için :) Vee son sorudaki cevabınıza hayran kaldım, kesinlikle benim hayalimde tam olarak bu çünkü :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Bir an önce okumalısın zaten daha sonra diğer kitaplarını da alıp okuyorsun meraktan. Benim Türk tarihine ilgim var o yüzden ayrıca seviyorum bu tarz kitapları ama hiç ilgisi olmayan bir insana bile hayran bıraktırlar. :) Mete Han'ı da öneririm zaten o bir üçleme. Teoman Han, Mete Han, Kiok Han kronolojik sıraya göre oku ah çok fena ağlamaktan mahvolmuştum ben. :(

      Sil
    2. Çok çok teşekkür ederim, not aldım hepsini ^,^

      Sil
    3. Rica ederim canım, umarım beğenirsin. :)

      Sil
  11. çok güzel bir yazı :) benim hayalim kesinlikle orta dünyada yaşamak olurdu, tam bir yüzüklerin efendisi fanıyım. :) sizi keşif etkinliğinde görüp takibe aldım, bana da beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil