6 Şubat 2016 Cumartesi

Benefit Watt's Up! Aydınlatıcı


Herkese yeniden merhaba :) Bugün size Benefit'in stick şeklinde olan aydınlatıcısı Watt's up'ı yorumlayacağım.

Ben bu aydınlatıcıyı 2011'de almıştım. İlk aldığım aydınlatıcı bu. O zamandan beri ara ara kullandığım için ürün neredeyse hiç azalmadı. Her günde kullansanız bir kaç yılda bitmez yani oldukça bereketli bir ürün.

Benefit'in her ürününde olduğu gibi bunda da eğlenceli bir ambalaj tasarımını görüyoruz. Ampül şekline benzetmişler. :)


Bir tarafında stick şeklinde olan, kremsi aydınlatıcı var. Diğer tarafında sünger aplikatörü var.


Rengine gelirsem tam bir şampanya rengi. Kremsi yapıda olduğu için kolay dağılıyor. Çok güzel bir yansıma, ışıltı veriyor.


 Süngerini bir kaç kere kullandım ama sevmedim. Ürünü ya parmaklarınızla ya da fırça ile uygulamanızı tavsiye ederim. 


Ürünün doğal bir ışıltısı var, simli değil kesinlikle. 

Bu ürünü beyaz tenlilere önermiyorum. Bende beyazım ve aşağıda koluma uygulanmış haline bakın. Ürün çok renkli kaçıyor beyazlara. Ürünü elmacık kemiğinize sürdünüz ya, doğal aydınlık görünümün aksine sarımsı parlak bir şey sürmüşsünüz gibi duruyor. 

Parmağımdaki ve kolumdaki aynı ürün ama ne kadar farklı durduğuna bakın. Ton ne kadar koyulaşırsa ürünün aydınlık ışıltılı görünümü o derece artıyor.

Peki nasıl kullanıyorsun diye sorarsanız? Cilt tonuma 2-3 ton koyu gelen ürünleri uyguladığımda bunu kullanabiliyorum. Niye kendine koyu renk alıyorsun derseniz de isteyerek almıyorum tabi ki. Genelde birçok markanın en açık tonlu yüz ürünü bana koyu geliyor.



Benefit ürünlerine Sephora'lardan ulaşabilirsiniz. Fiyatı 2011'de 80-85 tl idi şu an güncel fiyatı 130 tl. Neye göre böyle zam yapıyorlar anlamış değilim.

Sevgiyle kalın...

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kısa sürede bitmeyeceği kesin. Ürün miktarı da fazla zaten. :)

      Sil
  2. Çok güzeller ama pahalılar yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet high end markalardan biri maalesef :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Öyle mi teşekkür ederim :)) hemen bakacağım

      Sil
  4. Ben de beyaz tenliyim, bana da olmaz demek ki...
    Ellerinize sağlık, çok teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) buğday, esmer tenlilere daha uygun bir aydınlatıcı.

      Sil
  5. Beyaz tenliyim denemiştim daha önce aynı sebepten almamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben o zaman mağaza ışıklarından anlamadım, popüler bir ürün olunca aldım düşünmeden. Pişman değilim ama :)

      Sil
  6. Beyaz tenlilerin klasik sorunu çoğu ürün koyu geliyor :( ama aydınlatıcı gerçekten güzele benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir aydınlatıcı tek dezavantajı her cilt tonuna uygun değil. :)

      Sil
  7. ahh benim canım buğday tenim ne yapsam olmuyor geçen baktım bi şeyler bulamadım istediğim gibi :( göz altları için aydınlatıcı arıyorum bende :) maşallah kullan kullan bitmemiş yıllardır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altları için aydınlatıcı derken kapatıcı olarak mı yoksa böyle bildiğimiz aydınlatıcılar mı? bence ten rengin tam ideal her markada kendine göre bir şeyler bulabilirsin ve daha canlı kanlı duruyordur yüzün. Beyaz tende soluk cansız duruyor, bazen kendime göre daha koyu bb kremleri, fondötenleri kullanmayı o yüzden sevebiliyorum yüzüm daha sağlıklı duruyor renk tonu olarak. :)

      Sil