16 Şubat 2016 Salı

Alışveriş | Sevgililer Günü İndiriminden Aldıklarım


Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Son günlerde çok yoğundum. Bloga girmeye fırsatım olmadı. Bugünde yorgunum aslında ama bir gün daha ertelememek için girip yazımı yazayım dedim. Resimleri önceden çekmiştim. 

Biliyorsunuz yine güzel bir indirim dönemini atlattık. Bende bu indirim döneminde hem bazı ihtiyaçlarımı hemde merak ettiğim birkaç ürünü alayım dedim. Size onları paylaşacağım.


The Balm'ın en ünlü paletlerinden biri Nude Tude. Bu benim ikinci Nude Tude paletim. İlkini 2012'de almıştım. Hatta The Balm'dan ilk aldığım üründü. Peki ikinci kere niye aldım onu söyleyeyim, içinde sevdiğim renkteki farlar bitmişti. Özellikle aldığım yıl far kullanacaksam sadece bu palete elim gidiyordu haliyle bitti bazı farlar. 

Sonra bir indirim döneminde alayım dedim ama ne zaman baksam ürün kalmamış oluyordu. Sonra Nude Dude çıktı falan ben ona yönelmedim hiç. Neyse geçen hafta sonu alabildim sonunda. Dışı aynı olduğu için açıp bakmadım alırken. İç tasarımı değişmiş, önceden arkada kızlar yoktu falan.


Yalnız farlara bakınca fark ettim bazı farların renk tonu değişmiş. Çok şaşırdım ve önceki renkler daha güzeldi niye değiştirmişler anlamadım.

Eski Nude Tude ile yeni Nude Tude kıyaslama yazısı yazacağım.


Note'un bu BB kapatıcısını duymayan yoktur. Bende merak ediyordum güneş koruma özelliği olduğu için almak istedim ve en açık tonunu aldım. Pembe alt tonluymuş ben sarı alt tonlu ürünleri seviyorum. Kapatıcılığı iyi, günlük kullanıma uygun.


Note'un bronzerları da çok ünlü. 10 numarasını aldım en açık tonu. Acaba kontur için olur mu dedim denedim güzel oldu. Aslında sıcak bir bronz tonu, konturdan daha çok yüzü ısıtmaya yarar. Ben kontur için soğuk tonları tercih ediyorum yine de 2 gündür kontur yapıyorum beğendim.


En beğendiğim maskara! İndirim dönemindeyken alıp stoklamayı seviyorum.


Bu maskarayı da beğenerek kullanıyorum, elimde kalmamıştı o yüzden aldım. Genelde Telescopic kullanıyorum ama ara ara farklı maskaraları da kullanmayı seviyorum.


Wetnwild'ın kaş sabitleme maskaralarını aldım stoklamak için. Bunları bulmak ne kadar zor hepimiz biliyoruz, görmüşken kaçırmayayım dedim. :)


Garnier'ın makyaj temizleme suyunu aslında ben fazla beğenmiyorum. Normalde Bioderma'nın misel suyunu kullanıyorum. O bittiği için ve hafta sonu açık eczane bulamayacağım için Garnier'ı aldım. Fiyatı çok uygun, makyajı da çıkarıyor ama ben köpürmesini sevmiyorum. Pamukla yüzüme sürerken köpürüyor bildiğiniz sabun var içinde.


Nivea'nın bu pudrasız deodorantını severek kullanıyorum. Ya bunu kullanıyorum ya da bunun sulu sprey şeklinde olanı var onu kullanıyorum. 


Benri'nin yuvarlak disk şeklinde olan pamuklarını kullanıyorum. Karesini pek tercih etmiyorum bu aralar. 3 al 2 öde kampanyası vardı bende ihtiyaçtan dolayı aldım. 

Siz bu indirim döneminde neler aldınız? Benim aldığım ürünlerden sevdiğiniz ürün var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. :)

43 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Mutlulukla kullanın :) Note bb concealer gerçekten başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet başarılı :)

      Sil
  4. Oh oh güle güle kullan hepsini :)) ^^

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel gözüküyor,güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Aynı temizleme suyunu kullanıyoruz :) far paletini çok beğendim güle güle kullan hepsini canım benim. Nivea deodorantlarını herkes çok seviyor bir bana iyi gelmedi :/

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) alerjik bir reaksiyona sebep olmadı değil mi? Ben pudrasız deodorantları özellikle tercih ediyorum, kıyafette iz bırakmıyorlar.

      Sil
    2. yok hayır alerji değil sadece terlemeye engel olmadı.
      kuzenlerim de nıvea kullanıyor sürekli almalısın şeklinde ısrarcılar, oysa denedim ve terlememe engel olmadı :((

      Sil
    3. Anladım canım o zaman kullanmaman gerek, asıl amacı terlemeye engel olmak zaten :) her ürün herkese gitmiyor işte :)

      Sil
  7. Biz kadınlar ne mutlu oluruz alışveriş yapınca. Güle güle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kesinlikle öyle :D teşekkür ederim :))

      Sil
  8. Harika bir alışveriş olmuş:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  9. Kaş sabitleyici ilk kez duyuyorum desem:) ilk fırsatta araştırıp sonrasında alıp almama konusunda karar vereceğim...benim için faydalı bir yayın oldu:) teşekkürler ve iyi günlerde kullan cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim kullandığım şeffaf bunun renklileri de var kaş rengine göre, renkliler kaşıda dolduruyor. Rimmel, MAC, Benefit, Essence, Wetnwild gibi markaların kaş sabitleyicileri var. Ben wetnwildınkini kullanıyorum uygun fiyatlı işimi görüyor. Bakmanı tavsiye ederim hayat kurtarıcı :)) yorumun için bende teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Gule gule kullan hepsini note un bronzerıni almada cok kararsiz kaldim intten alacagim icin renk tutmazsa diye vazgectim keske alsaymisim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende övülen ürünlerden biri diye en açık rengini aldım işte. 10 ve 20 numaraları arasında ton olarak çok fark yoktu ben yine 10u tercih ettim. Bir mağazada bak en iyisi :)

      Sil
    2. 8 martta alırım artık:)

      Sil
  11. Güzel günlerde kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullanın :) Far paletini ne kadara aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) 45-50 tl arası bir şeydi tam hatırlamıyorum. 2012'de indirimsiz hali 50 liraydı şimdi indirimde ancak öyle alabiliyoruz. Fiyatları abarttılar iyice.

      Sil
  13. sizi ufaktan mimlemiş olabilirim:)bir bloguma göz atın isterseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakacağım hemen :)

      Sil
  14. Temizleme suyunu hiç beğenmedim hassas yüzümü öyle yaktı ki :( inşallah sen de öyle yapmaz :(
    Senin blogunu haydi güzelleşelimin mim yazısında buldum :) Bana da beklerim
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi cildin çok hassas olmalı. Benim beğenmediğim tek yönü köpürmesi işte. Bloguna uğrayacağım teşekkürler :)

      Sil
  15. Çok güzel seçimler. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullanın fakat size önerim aldığınız ürünlerin fiyatınız yazmalısınız :) Bloguma beklerim.
    https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız o gün indirimde yoğunluk vardı bakmadan aldım sonra fişi de attım normalde ona dikkat ediyorum bu seferlik böyle oldu :) teşekkür ederim blogunuza uğrayacağım :)

      Sil
  17. Garnier makyaj temizleme suyu benimde çok merak ettiğim bir ürün fakat henüz deneme fırsatım olmadı.Elimdekiler bir bitsin belki ona bir şans verebilirim :) Aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Garnier makyajı çıkarma olarak güzel, fiyatı uygun tavsiye ederim. Köpürür gibi oluyor içindeki sabundan dolayı oda yüzünü yıkayınca geçiyor zaten :) bir de ferahlık hissi vermiyor. Bioderma ferahlatıyor, köpürmüyor o yüzden favorim o :)

      Sil
  18. Merhabalar bloğunuzu takipteyim:) bana da beklerim. Ellerinize sağlık!
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Nivea deodorantını bende begenerek kullanıyorum ama garnier temizleme suyunu hiç begenmedim en güzel biodermanin benim de bloguma beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimde en sevdiğim misel su biodermanın. Sayfanızı ziyaret edeceğim sevgiler 😊

      Sil