6 Ocak 2016 Çarşamba

Yeni yılın ilk alışverişi | Yves Rocher

Merhabalar! Bu yazımda yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim. Keyifli okumalar :)

Yves Rocher'da almak istediğim bir ürün vardı o yüzden dün gittim alışveriş yaptım mağazada indirim vardı üstelik. Bu ay sonunda kadar indirim devam edecekmiş.



İlk olarak almak istediğim ürünle başlayım.

Greyfurt Özlü Yüz Ferahlatıcı Sprey;

Pembe Greyfurt özlerinden oluşan bu sprey ile cildinizi daha ferah ve yenilenmiş hissedeceksiniz! Cildinizi günün her saatinde taze ve diri hissedeceğiniz Yüz Ferahlatıcı Sprey cildinizin vitamin kürü! 

Yüz Ferahlatıcı Sprey’in içeriğindeki Pembe Greyfurt özüyle daha canlı ve doğal nemine kavuşmuş bir cilde sahip olabilirsiniz. Makyaj yapmadan önce uygulandığında makyaj bazı olarak kullanılabilir. Ya da cildinizi temizledikten sonra ferahlatıcı bakım olarak kullanabilirsiniz. Durulama gerektirmez.

demiş kendi sitesinde.


Bu ürünü ilk kez deneyeceğim. MAC fix plus'ım bitmek üzere. Benim yaşadığım şehirde MAC mağazası yok, online alışverişte yapamıyorum çünkü stokta gözükmüyor diyor. O yüzden ona benzer etkisi olan bir ürün denemek istedim. 

Bunun namını çok duydum. Özellikle yazın ferahlamak için sürekli yüzünüze fıs fıs sıkabilirsiniz. Kışta ise pudradan sonra pudra pudra görünümünü engellesin yüze otursun diye kullanmaya başladım bu tarz spreyleri. İhtiyacım olduğu ve denemek istediğim için aldım.

İkinci ürün ise; 

Yatıştırıcı Ferahlatıcı Sprey


Bu spreyi görünce kararsız kaldım acaba diğeri yerine bunu alsam mı diye. Ama ikisi de indirimde olunca makul bir fiyata gelince ikisini de alıp deneyim dedim.

Avene, La Roche Posay gibi markaların termal suları ile karıştırmayın bu ürünü. Çünkü özel bir su yok içeriğinde. Ondan bahsetmişken sarıtecan özü varmış. Ne işe yarıyor bilmiyorum.

Genelde Yves Rocher'nın ürünleri beğendiğim için bunlarında kötü olacağını zannetmiyorum.

Üçüncü ürün ise;

Comme une Evidence EDP


Evidence; paçuli, bergamot, portakal çiçeği, saf gül ve yasemin içeriyor. Çok hoş, çiçeksi, kalıcı bir koku. İlkbahar, yaz için ideal. İnsanı baymıyor, feminen bir koku. Kalıcılığı orta. 

Bu benim kaçıncı şişem bilmiyorum bittikçe ara ara alıyorum. Özellikle kokuyu özlediğimde.

Bu parfümün bir de intense olanı var ama ben onu fazla beğenmiyorum. 50 ml, 75 ml ve 100 ml seçeneği var. Bendeki 50 ml olanı.

Yves Rocher ürünlerine mağazalarından ya da internet sitesinden ulaşabilirsiniz. 

Siz bu ürünleri kullandınız mı? Sizin yorumlarınız neler? 

Sevgiler...




7 yorum:

  1. Merhaba blog keşiften geliyorum. Blogunuz hoşuma gitti ve takibe aldım. İlginizi çekerse bende bloguma beklerim. www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende takip ettim sizi, paylaşımlarınızı da okuyacağım. Sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba, Evidence parfümü çok duyuyorum ilk fırsatta kokusuna bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın en ünlü parfümü sanırım bu. Bakın kesinlikle çok hoş, kalıcı bir koku. Sevmeyeni çok az.

      Sil
  3. iadeyi ziyarete geldim . bu arada ürünlere b ayıldım ilk defa görüyorum fiyatları ne kadar acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben indirimdeyken aldım hala indirimde marka. Fiyatlarını net hatırlamıyorum yuvarlayarak söyleyim. Yatıştırıcı sprey 19 lira, greyfurt özlü sprey 14 lira, evidence 101 lira. Evidence indirimsiz 130 civarlarıydı ama diğerlerini bilmiyorum.

      Sil