21 Ocak 2016 Perşembe

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı


Merhaba kızlar bugün size The Balm'ın en ünlü ürünlerinden biri olan Mary Lou Manizer'dan bahsedeceğim. Bu ürünle tanışalı 3-4 yıl oldu. O zamandan beri severek kullanıyorum.





Sarı alt tonlu, altınımsı simleri olan, uygun fiyatlı toz bir aydınlatıcı. Sürümü çok kolay. Dikkatli kullanmak lazım yoksa sizi disko topuna dönüştürebilir. Gerektiği kadar kullanınca sağlıklı bir cildiniz varmış gibi görünüm sağlıyor. Beyaz, buğday tenlilerde hoş duruyor. 


3-4 yıldır kullandığımı söyledim. O halde bile ürünün olduğu gibi durduğunu görüyorsunuz çok bereketli bir ürün. Çocuklarımıza falan kalır büyük ihtimalle. :)

Peki yüzde nerelere uygulayabiliriz derseniz; 

Elmacık kemiklerinin üzerine, burun ucuna, kaş altına, dudak üstüne, göz pınarlarına uygulanabilir. Aynı zamanda far olarakta tüm göz kapağına uygulanabilir.

Ben bunu RT setting brush ile uyguluyorum. Bazende parmaklarım ile uyguluyorum.

Kolumda swatchlanmış ve dağıtılmış hali;



 The Balm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. The Balm ürünlerine sürekli zam yapıyorlar şu an güncel fiyatı kaçtır bilmiyorum ama indirim zamanında falan kesinlikle alın pişman olmazsınız.

Sizin kullandığınız başka toz aydınlatıcı var mı? Önerebileceğiniz ürün varsa bekliyorum. :)



6 yorum:

  1. Kullanmış olduğum bir marka The Balm, biraz pahalı ancak kesinlikle benden tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden o kadar pahalı değildi ya sonradan uçurdular fiyatları indirimli fiyatı eski fiyatlarıyla aynı neredeyse. İndirim yokken bir şey almak hiç akıl işi değil balmda.

      Sil
  2. Bu ürünü o kadar çok istiyorum ki. Bir türlü indirimde veya normal zamanda hiç bulamıyorum. Testerları bile kalmıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok iyi anlıyorum bende birkaç ürünü için ne zaman gitsem indirimde hiç kalmıyor mağaza adeta yağmalanıyor :))

      Sil