20 Ocak 2016 Çarşamba

Moorim School Dizisi



Moorim Okulu sadece yüksek akademik puanlara odaklanmış bir okul değildir. Okulda öğrencilere dürüstlük, inanç, özveri ve iletişimde dahil olmak üzere birçok erdem öğretilmektedir. Okulda farklı ülkelerden gelen ve her birinin kendi hikayesi olan öğretmenler ve öğrenciler vardır.


diye bahsetmişler dizi hakkında.

Bu diziye nette gezerken denk geldim, izlemeye başladım. 4 bölümü çıktı daha yeni bir dizi. Şu an ayrıca Remember ve Cheese in the trap dizisini takip etmekteyim. Buda eş zamanlı izlediğim 3. Kore dizim oldu. Bu ara böyle.

Bu diziyi yorumlayacak olursam; biraz çocuksu bir dizi, okul dizileri genelde böyle oluyor. Daha çok liselilere hitap ediyor ama benim gibi izleyecek başka bir şey bulamıyorsanız size de hitap edebilir :)) Tabi sıkı bir Kore fanıysanız her türlü izlersiniz zaten. 

Moorim okuluna özel yetenekleri, sihirleri olan çocukları çağırıyorlar. Herkes tarafından bilinen bir okul değil. Oraya girmekte kolay değil. 

Başroldeki 2 çocuğun Moorim okuluna çağrılmasıyla başlıyor dizi. Sarışın olan çocuk ünlü bir star, havalarından yanına varılmıyor, kendini bir şey sanıyor falan. Diğer esmer olan çocuk ise zengin bir ailenin tek çocuğu yani oda öyle havalı ama en azından o hak ediyor(taraf tutuyorum evet). Bu ikisinin birbiriyle rekabetini ve okuldaki olayları anlatıyor dizi.

Diziden kareler;





Bir sonraki postta görüşmek üzere...


9 yorum:

  1. Anladığım kadarıyla sende wang chi ang hayranısın. Dizinin büyük bir bölümünü onu izleyerek harcıyorum. Ariel diye seslenişi yetiyor... dizi ilerledikçe beğenmedigim durumlar ortaya çıkmaya başladı ki burada yazamayacagim. Spoi olacağından yazmıyorum. Demem o ki daha çok bölüm var umarım bu şekilde devam etmez. Yazını büyük bir zevkle okudum. Kendine ait yazi kısımlarını ayrıca beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncelikle. Evet yeni bölümlerini daha izleyemedim bende. Bir an önce izleyeceğim. Aslında daha çok yorumlardım eğer çok beğendiğim bir dizi olsaydı :) Aynen çocuk sevimli, kendini beğenmişliği falan itici gelmiyor. Bakalım neler olacak dizide merak ettim

      Sil
    2. Bitirdim şuan direk bloglar ne yazmış diye bakmaya geldim. Aynen be Wang Chi ang aşktır aşk.İzlediğim en iyi diziydi şuana kadar.

      Sil
  2. Dizi fena değilmiş, biraz bölümler gelsin, beklemesi de gıcık :)
    Cheese in the trap merak ediyorum, Remember'ı öven de çok...
    Koreanturk tutulmasa Moorim School ve Cheese in the trap kapak yapmazdı herhalde dimi :)
    Kalemine sağlık, bana da beklerim, Kore severlerin yeri başkadır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle. Öncelikle Remember'ı öneririm. Tabi izlerken sinir krizine falan gireceksin ama yinede çok iyi. Cheese in the trap de çok hoş konusu. Bu diziyide ben izlenecek başka bir şey yok diye izliyorum açıkçası. Yinede fena değil

      Sil
  3. bu diziyi ikinci kez rastlayışım.
    sanki gel beni izle diyor. böyle ard arda aynı dizinin yazılarına rastlayınca artık izlemem gerektiği aklıma geliyor. :)
    hayli ilginç konusu var. karakteristik özelliklere vurgu yapılmış sanırım. yakın bir zaman dilimi ilk bu diziye başlayacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah birçok yerde görünce kesin izlemeliyim gibi bir düşünce oluşuyor. Dizi fena değil tavsiye ederim yine

      Sil