3 Ocak 2016 Pazar

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation Ürün İncelemesi




Bu pudrayı kullanalı çok uzun zaman olmadı ama etkisine şimdiden bayıldım! 

İlk başta belirtmeliyim benim cilt yapım kuru. O yüzden şimdiye kadar pudra ile bir alakam yoktu iyice kuruttuğu için.

 Günlük ya bb/cc krem ya da fondöten kullanıyordum. Ama onları da sürekli kullanınca sivilce yapıyordu. Bu durum canıma tak etti birde kullandığım ürünler pudralara göre yüze daha çok zarar veriyordu.

Bunun için Studio Fix'i denemeye karar verdim. Bendeki rengi NC15, en açık tonlardan biri.







Ürün kompakt yapıda. Orta kapatıcılığa sahip. Kutunun altında süngeri bulunuyor eğer onunla uygulanırsa yüksek kapatıcı oluyor.

 Karma, yağlı ciltler için sorunsuz bir ürün. Ama benim gibi kuru ciltler öncesinde yüzünü iyice nemlendirmesi gerekiyor.

 Ben fırça ile kullanıyorum sonra çok pudra pudra durmasın diye MAC fix+ sıkıyorum. 

Yüzümde kuruma ya da pul pul dökülme yapmadı ve en önemlisi cildimde ağırlık yapmadı. Aldığımdan beri sadece bunu kullanıyorum. 

Günlük makyaj için başarılı.

Ürüne MAC mağazalarından veya online sitesinden ulaşabilirsiniz. Fiyatı 90 tl. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder