29 Ocak 2016 Cuma

MAC Paint Pot - Painterly


Merhaba :) Bugün size MAC'in far bazı olarak kullanılan en ünlü ürününü yorumlayacağım. Far bazı dedim ama paint potlar aslında bir krem far. Ben o amaçla daha hiç kullanmadım.

 Göz kapağımdaki damarlı görünümü alması, rengini eşitlemesi ve farlara baz olması için kullanıyorum. Farların kalıcılığını arttırıyor ve renklerini daha canlı gösteriyor.

Paint potlar pro longwear serisinden. Pro longwear olup da kalıcı olmayanını görmedim zaten. :)


Painterly rengi pembe alt tonlu. Bu rengi seçmenin özel bir nedeni yok, birçok Youtuberda bu rengi gördüğüm için almıştım ama şu an Soft Ochre rengini alsa mıydım diye düşünmüyor değilim.

Ürünü kendi başına kullanamıyorum (üstüne bir şey sürmeden) pembe kaçıyor gibi kötü gözüküyor. Ben sarı alt tonlu ürünleri seviyorum. Soft Ochre kullanılır mesela. 

Günlük makyajımda far kullanacaksam ki çoğunlukla kullanıyorum öncesinde mutlaka buna gidiyor elim. Başka far bazlarım var ama bunun kadar iyi sonuç almadım.

5 gr'lık ürün cam kavanozda satılıyor. Sizi baya uzun süre götürür. Ürün yoğun kıvamda zaten. Yüzük parmağınızla alıp göz kapağınıza  hemen uygulayın yoksa dağıtmak imkansız hale gelebilir.

Bir de genel olarak krem farların, jel eyelinerların kapaklarını sıkı kapatıp ters çevirerek muhafaza edin diyorlar. Ürünler kuruyormuş. Bende o yüzden bu tarz ürünlerimi öyle saklıyorum.

Bu rengini far bazı olarak kullanacaksanız tavsiye ederim. Kendi başına kullanacaksanız aydınlık bir görünüm için esmerlere öneririm, beyaz tenlilerde göz kapağı pembemsi kaçıyor gün ışığında.

Sizin bu ürün hakkında düşünceleriniz neler? Başka hangi far bazlarını kullanıyorsunuz? Yorum olarak yazarsanız sevinirim :)







Gün ışığında;




11 yorum:

  1. Bende kullaniyorum ve cok memnunum ustelik cok bereketli bir urun bence epey sure kullanilabilir

    YanıtlaSil
  2. bende bunu güzellik youtube kanallarında sevdiğim kişilerin videolarında gördüm :) ne kadar uzun cümle oldu youtuber desem olucaktı sanırım.. beyaz tenli olduğum için olmadı bana önermem demişsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orada izah edememişim onu düzelteceğim. Far olarak değilde göz kapağı rengini eşitlemek, damarlı görünümü almak için tüm göz kapağına uygulanıyor ya hani tümden bunu uygulayıp üstüne başka hiç bir şey sürmediniz, teniniz çok beyaz ise göz kapağınızın üstü pembemsi değişik bir renk duruyor. Bu hoş gözükmüyor onu demek istedim. Yoksa far bazı olarak ve dediğim gibi göz kapağı rengini eşitlemede çok başarılı. Beyaz tenlilere soft ochre rengi daha uygun olur gibi geliyor. Birazda cilt alt tonuyla da alakalı. Neyse çok uzattım sonuç olarak tabiki öneriyorum :)

      Sil
    2. :)) şimdi anladım ne demek istediğinizi evet göz kapaklarım da damarlar var sadece orda olsa iyi kılcal damar olayı bende hat safhada yanaklarım da bile kışın pörtlüyor :(

      derim inceymiş öyle demişti ki güzellik uzmanı her ürünü kullanamıyorum bazen çok sıkıntı yaratıyor. herkes çok beğendiyse mutlaka güzel bir üründür, bakıcam ;) açıklama için ayrıyetten teşekkür ederim

      Sil
    3. Rica ederim :) benimde cildim öyle ya kılcal damarlar yüzeyde belli malesef. Bak kesinlikle pişman olmazsın :)

      Sil
  3. Painterly bende de pembe duruyor, çünkü sarı alt tonluyum. Bizim için soft ochre daha uygun :-)
    Ellerinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet cilt alt tonuna da bağlı o. Bende bu biterse ki bitebilir mi emin değilim Soft ochre rengini alacağım :)

      Sil
  4. bende beyazım :) üstteki yorumunu okuyunca daha iyi anladım :) eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazım pek anlaşılmamış onu düzelteceğim en kısa sürede :) rica ederim :)

      Sil