22 Ocak 2016 Cuma

Günün yazısı | 22 Ocak


Güzel memleketim Konya'dan bildiriyorum. Burada kar yağıyor :) Bende kahve eşliğinde izliyorum şu anda. Ülkemizde genel olarak çoğu yerde kar gözüküyordu, çoğu şehre yağmıştı hatta dün bir blog yazısını imrenerek okumuştum şehrinde kar yağıyormuş. Bende üzülüyordum neden Konya'ya yağmıyor diye ve mutlu son :)

Ben kış çocuğuyum. Kış mevsiminin soğuklarını fazla sevmesemde kara bayılıyorum! O kadar soğuğu çekiyoruz bari kardan faydalanalım değil mi :)




Umarım bu şekilde yoğun bir kar olur, lapa lapa yağar ve tutar. Bende çıkıp oynarım :)


Şu şekilde donmakta istemem tabi ki. Sailor Moon benim ilk izlediğim anime bu arada. Küçükken bayılarak izlerdim, ona özenirdim falan. Ara ara izlerim hala. 

Bugünde bende bir kırgınlık var, kendimi hasta hissediyorum. Umarım akşama kadar geçer. Sizde keyifler nasıl? 

Bugünlük böyle. :)



18 yorum:

  1. Amman hasta olayım deme cnm...daha yeni atlatmaya çalışan bir anne olarak söylüyorum dikkat et kendine...Denizlide henüz kar yok bugün güneş vardı ve küçük kızımla ascık disardaydik iyi de oldu:) benden de bu kadar olsun şekerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu havalarda dikkat etmek lazım, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bol bol bitki çayı iç hastalığı gonder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için. Bitki çayları cidden yararlı birçok hastalığa iyi geliyor ama bende fazla bitki çayı sevmem ama kendimi zorlayacağım artık :)

      Sil
  3. nedense sabahtan beri bir yorgunluk var üzerimde de, bende ki yorgunluğu bir kenara bırakalım. USAGİ! çok severdim bu animeyi, anaokulundan geldiğim vakitler koşar trt'yi açardım. benim de ilk seyrettiğim anime olduğundan yeri ayrıdır sailor moon'un. kış dediğin zaten lapa kapa karlı olmalı, pamuk tarlasına dönmeli yer. tabii pek o pamuk tarlasını bizim buralarda göremiyorum, o ayrı hadise. ayrıca geçmiş olsun red; kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şimdi daha iyiyim :) aynı düşünceleri paylaşıyoruz. Bende okuldan gelince izlerdim. Animelerin yeri çok ayrı <3

      Sil
  4. Bu aralar felaket tehlikeli, kendinize dikkat edin lütfen! :) Bu arada kupanıza cidden bayıldım çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kupalar Bernardodan, bende bu tarz kupaları çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. Kara ben de bayılıyorum! Dün gece kar yağarken, ben de yaptığını yaptım ve şimdi yazını okuyunca mutlu oldum. Aynı şeyleri hissetmişiz! Kar sevdalısı biri olarak umarım bolca yağar ama burda güneş açtı ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da malesef güneş açtı ama çok soğuk hissedilen -14 derece diyor telefonda. Genel olarak küresel ısınmadan Türkiye'de payını aldı üzülüyorum bu duruma. Küçükken Konya'da kar 40-50 cm olurdu bata çıka yürürdük karda, şimdi kar tutmuyor ve kış bitecek :'(

      Sil
  6. umarım iyice hasta olmadan atlatırsın o kırgınlığı.. Çok haklısın ya, o soğuğu çekiyorsan kar yağmalı, mesela İzmir de soğuk, en azından bana soğuk yani, ama kar yok, bu da insanı sinir ediyor. Ben de karı çok severim ama napalım.. Sailor Moon benim de ilk izlediğim animeydi. Küçükken anime filan ne bilmiyordum, çizgi film diye izliyordum tabii :D Bir ara bu farkındalıkla yeniden izlemek istiyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şimdi daha iyiyim :) evet küçükken bende çizgi film diye izliyordum sonradan öğrendim anime olduğunu ama ben küçükken sevdiğim çizgi filmlerini düşününce hep japon çizgi filmleriymiş. Küçüklükten geliyormuş anime sevgim :)

      Sil
  7. Aman dikkat et bi bulaştımı bir daha geçmek bilmiyor illet grip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grip olmadım şükür o gün kırgınlık vardı geçti, sağol düşündüğün için :)

      Sil
  8. Ben bile sevindim Konya'ya kar yağmasına :))) Hep musmutlu olman dileğiyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin inşallah hepimiz öyle oluruz :))

      Sil
  9. foto bir harika.çok seviyorum kahveli manzara resimlerini. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende öyle :))

      Sil