28 Ocak 2016 Perşembe

Günün yazısı | 28 Ocak





29 Ocak'a girmemize 5 dakika varken başlıyorum bu yazıya. Şu an eşimle ballı muzlu süt eşliğinde American Sniper izliyoruz. Daha doğrusu o izliyor bende filme sinir olarak arada bakıyorum. O konuya gelmeden önce ballı muzlu süt ikimizinde sevdiği bir içecek. Sıcak ya da soğuk tüketiyoruz. 


Kupalarımız Esse'den. Çeyiz alışverişi yaparken görüp almıştım. S benim ismimin baş harfi, M eşimin isminin baş harfi. Çok güzeller değil mi :) Tepsimde Tantitoniden.

Gece atıştırması olarakta tabi ki çikolata en sevdiğim :)

Filme gelirsem; 

Bu film vizyondayken Amerikalıların izleyince ağladıkları, duygulandıkları bir filmmiş. Sözde savaş kahramanlıklarını anlatıyorlar. Gören vatan savunması yaptıklarını falan sanır ya da çok haklı bir konuda savaşıyorlarmış sanır. Tahmin etmişsinizdir film Irak'ta geçiyor, bir Amerikan nişancısını anlatıyor. 

Amerika bu konuda cidden usta. Suçlu olduğu durumu bile kendine göre öyle bir çeviriyor ki suçsuz oluyor üstüne onlara hak veriyorsunuz, üzülüyorsunuz falan.

Hepsi gebersin. Irkçılık yaptığımı sanmayın. Sırf petrol vs. uğruna o kadar sivili öldürüp ülkeyi işgal etmek nedir? Bu kadar gözleri dönmüş işte yazık. Mazlum, ezilen ülkelerin her zaman arkasındayım.

Film savaş psikolojisini çok iyi anlatmış orası ayrı.

Şu an saat 00.08. Herkese iyi geceler :)

17 yorum:

  1. siz ballı muzlu süt ben annemin elinden tarçınlı çay içiyorum :) kupalar çok şirin bu tarz tepsilerden benim de çeyize atmam lazım :D

    Uzun zamandır hollywood filmlerindense bollywood filmlerini tercih ediyorum. Hep aynı aşk hikayeleri ya da bildiğiniz Amerika'nın kendini haklı çıkarmaya çalışması size katılıyorum o noktada. Bazı filmlerini de ayırmak lazım arada kült olmuş filmleri de bulunuyor.

    Musmutlu çikolata tadından akşamlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Sizin içeceğiniz daha sağlıklı, bizimki bol kalorili :D Tantitoniye bakmanı tavsiye ederim oradan bu tarz 3 tepsi aldım farklı desenlerde bu en küçüğü. English home, madame cocoya da bakabilirsin günlük için iyi oluyor.

      Bende Bollywood filmlerini çok seviyorum. Özellikle bir kaç filmi dünyadaki en iyi filmlerden. :)

      Sil
    2. tantitoni şimdi girdim baktım ve ilk kez görüyorum şansa yüzde 50 indirimdeymiş iyi ki denk geldim ne güzel oldu :)) gecenin bonusu sizden, bu arada bu çeyiz alışverişi fena saran bi şey bir kere alınca her şeyi istiyo insan

      Sil
    3. Çok sevindim sizin adınıza çünkü tantitoniye bir girdiniz mi boş çıkmanız imkansız. İndirim olması şans. Oradaki herşeyi almak istersiniz çünkü çok sevimli rengarenk ürünlerle dolu :) çeyiz alışverişi bitmez düğün gününe kadar, aldıkça alası geliyor insanın.

      Sil
    4. evet saat kaç oldu ona bak buna bak renkleri cıvıl cıvıl çıkamadım siteden :) ortada aday yok henüz ama ben kendi kendime gelin güvey oldum, yine de 24 olunca bir yerden başlıyım dedim :))

      Sil
    5. Kısmetiniz ne zaman çıkar bilinmez hazırlıklı olmak en iyisi :) yavaş yavaş alın sonra birden toplu almak çok zor. Ben öyle kaç ay alışveriş yaptım eksik hiç bitmedi yani lüzumlu lüzumsuz herşeyi aldım :D

      Sil
  2. Çokonat mı o çikolata? :-) Çocukken o kadar severdim ki!..
    Savaş filmlerini hiç izleyemiyorum ben, sinirlerim bozuluyor.
    Ellerinize sağlık... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çokonat :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Tam aradığım kupalardan.Esse'ye bakacağım:)
    Sizede afiyet olsun,bol sohbetler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabaaa! ^-^ blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi gfc ile takip ettim, banada beklerim :*
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Filmi izlemedim ama söylediklerinize kesinlikle katılıyorum. Barış götürüyoruz dalavereleriyle yakıp yıkmadıkları yer kalmadı, hala da asker psikolojisi üzerinden acıtasyon yapıyorlar. Sinirlenmekte gerçekten haklısınız yani :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya. Bu konuyla ilgili filmlere tarafsız bakamıyorum gerçi onların yaptığı filmlerde tarafsız değil. Kısacası sinirim kalkıyor sakin izleyemiyorum :)

      Sil
  6. blog keşfinden geliyorum sizleride bloguma beklerim.takipteyim

    YanıtlaSil