17 Ocak 2016 Pazar

Bitenler #1


Merhaba kızlar. Bu yazıda size son zamanlarda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Blogta biten ürünler ile ilgili yazı yazmak istediğimden bu ürünleri atmadım biriktirdim. Gerçi birkaç ürünü unutarak atmışım çünkü biten şeyleri bekletmeden atan biriyim. Neyse ürünlere geçelim. :)


1. Armani Si EDP


Bu parfümü 2015'de çok fazla kullandım 2015 favori parfümümü sorarsanız kesinlikle bu derim. 

Benim imza parfümüm Chanel Chance idi. Son 5-6 yıldır sürekli onu kullanıyordum bittikçe alıyordum. Ara ara farklı parfümler kullansam da yine ona dönüyordum falan. 2015 yılında bu değişti. 

Bu bitirdiğim 3. ya da 4. şişe. Chance'ı ne zamandır kullanmıyorum ve artık almıyorum. Şu an bittikçe aldığım parfüm bu.

Kokuyu tanımlamam gerekirse feminen, yoğun bir koku derim. Notalarında meyve esansları var aynı zamanda paçuli, vanilya var. İlk sıktığınızda şekerli bir koku geliyor sonra baharat, odunsu koku geliyor o yüzden oryantal bir koku.

Denemediyseniz bakmanızı öneririm.

2. MAC Fix+ 


Bu ürün kesinlikle bir makyaj sabitleyicisi değil. Yüzünüzü makyaja hazırlamak, ferahlamak için kullanılan bir ürün bence. Son zamanlarda pudra kullanınca üstüne sıkıp o pudramsı görüntüyü almak içinde kullandım bitirdim. Şu an bunu alamıyorum bunun yerine Yves Rocher'nın bir spreyini kullanıyorum. Ama yine fix plusa dönerim.

3. Nuxe anti-fatigue moisturizing eye cream 


Benim ilk kullandığım göz kremi bu. Daha önce göz kremi kullanmamıştım. 8 ay falan kullandım bunu. Nuxe markasının birçok ürününü kullandım beğenmediğim olmadı şu ana dek. Bunu da eczanedeki çalışanın önerisiyle aldım, memnun kaldım. Kokusu çok hoş, nemlendirmeside iyiydi. 


Şu an The Body Shop'un E vitaminli göz kremini kullanmaya başladım ama Nuxe daha güzelmiş diyorum belki de onun yapısına alıştım bilmiyorum. 



Tekrar alabileceğim bir ürün bu.

4. Nuxe Reve de Miel lip balm


Bence dünyanın en iyi dudak balmlarından biri bu. Bittikçe aldığım bir ürün. Şu an Blistex'in dudak balmını kullanıyorum o bitince tekrar Nuxe'dan alacağım. Hala denemediyseniz bir bakın derim.

5. Shiseido Sheer and Perfect Foundation


Şu ana kadar en beğendiğim fondöten bu oldu. Kuru, karma cilt tiplerine uygun bir fondöten. Renk eşitsizliğini gidermede iyi, orta kapatıcılıkta yani sivilceleriniz falan varsa kapatmaz. Ciltte ağırlık yapmıyor zaten su gibi çok akışkan, yağsız hafif yapılı. Spf 15 içeriyor. Biraz BB krem tarzında bir fondöten.

Bunu tekrar alacaktım ama önce Shiseidonun başka bir fonfötenini deneyeceğim eğer onu beğenmezsem tekrar buna dönerim.

6. Palmolive vanilya özlü duş jeli


Vanilya kokusunu beğendiğim için aldığım bir ürün. Nemlendirme özelliği olduğu söylenemez.

7. Neutrogena el kremi


Eliniz çok kuru ise ya da kış aylarında yoğun bir nemlendirici arıyorsanız buna bakabilirsiniz. Yapısı farklı biraz, klasik krem gibi değil. Şu an elimde The Body Shop'un kenevirli el kremi ve Blistex'in kremi olduğu için bundan almıyorum. Kullandıklarım bitince tekrar bundan alacağım. 

8. Yves Rocher organik lip balmı


Bu ürün gloss yapıda o niyetle kullanılabilir. Yalnız kokusu hiç hoş değil, akasya ağacından geliyormuş o koku. Organikmiş o yüzden almıştım ben. Nemlendirmesi fena değil, tekrar alır mıyım diye sorarsanız almam. Çok daha iyileri var.

Sizin bu ürünlerden kullandığınız var mı? Beğendiğiniz, beğenmediğiniz yönleri neler? Başka önerileriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

7 yorum:

  1. Iadeyi ziyarete geldim fakat izleyiciler gadgeti olmadigi icin takibe sadece g+;dan alabildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu ekleyeceğim bir an önce. Blogda yeni olunca bazı şeyleri öğrenmem biraz zaman alıyor :)

      Sil
    2. Eklediginde takibe alicam :) bende biten urunleri hic biriktiremiyorum bitirip atmak zevkli geliyor:)

      Sil
    3. Başta bulamadım sonra biraz kurcalayınca buldum o izleyici gadgetını. Siz söylemeseniz daha yaptığım yoktu. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben şahsen bütün güzel kokan el kremlerini almama rağmen Neutrogena'nın üstüne el kremi tanımıyorum :)
    Blistex'in yanı sıra dudak nemlendirme olarak Oriflame'in Tender Care Balmlarını tavsiye ediyorum, belki kullanıyorsunuzdur da :) Set halinde almıştım en son, gerçekten mükemmel bir etki yapıyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kullanmadım daha hiç oriflame ürünü almadım tamam onada bakarım, teşekkürler :)

      Sil