20 Ocak 2016 Çarşamba

Benefit Erase Paste İncelemesi


Merhaba, bugün size günlük makyaj rutinimde olmazsa olmaz ürünümden bahsedeceğim. Benim göz altımda yapısal olarak morluk var. Bu yorgunluk, uykusuzlukla beraber iyice belirginleşiyor. Sadece kapatıcı ile morluklarımı kapatamıyorum. O yüzden bir correctora ihtiyacım var. Bunun içinde Benefit'in Erase Paste isimli concealer&corrector olarak kullanılan ürününden kullanıyorum. 




Bendeki rengi 3 deep. Yani en koyusu :) Aslında bu renk çok esmer, siyahi tenlere göre bir renk. Peki bu rengi neden aldın derseniz söyleyeyim ne kadar somon rengi o kadar örtücülük verir mantığındaydım. 

01 fair rengini corrector olarak kullanmak imkansız, concealer görevinde o. 2 medium rengi tam bana uyacak corrector rengi ama ben 3 deep rengini alıp kullanmak istedim. 


Üründe bir koruma kapağı bulunuyor.


Çok yoğun, kremsi yapıda bir ürün bu. O yüzden az bir miktarı yetiyor. Zaten fazla ürün alıp uygularsanız birde üzerine kapatıcı geçtiğinizde çizgilere dolma yapıyor. 


Ürünü parmağımla alıp uyguluyorum, bu sayede parmağımın ısısıyla daha kolay uygulanıyor. Tampon hareketlerle ürünü göz altıma koyuyorum. Sonra üzerine kapatıcımı uyguluyorum. Resimde ürünün yapısı belli olsun diye bu kadar fazla aldım. Bu iki göz altına oldukça fazla. Cidden çok az bir ürün almanız gerekiyor. Parmağınızı dokundurup çekin yeterli oluyor. 



Resmin filtresiz hali bu. Gerçek rengini tam görmenizi istedim. Çok esmer değilseniz siz 2 medium rengini alın. Bende bir dahakine öyle yapacağım. 

Benefit markasına Sephora'lardan ulaşabilirsiniz. Fiyatı 120 liraydı ben aldığımda. Sürekli zam yaptıkları için şu an kaçtır bilmiyorum. Diğer markaların correctorlarına kıyasla bunun fiyatı fazla gelmiş olabilir ama ürünü zaten çok az kullanıyorsunuz. Bunu 4 aydır kullanıyorum mesela ve çok azı gitti yani en az 1- 1.5 yıl götürür.

Aşağıda ürünün kolumda uygulanmış ve dağıtılmış hali var.



Gördüğünüz üzere rengi oldukça turuncu, tam somon rengi. Ben beğenerek kullanıyorum. Sizde göz altı morluklarından şikayetçi iseniz tavsiye ederim. 

Sevgiyle kalın...







7 yorum:

  1. Sislige de iyi geliyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok şişliğe bir etkisi olmuyor. Bu ürün sadece kapatıcılık ve morluğu nötrleme için üretilmiş. Şişlik için Benefit'in Puff Off diye bir ürünü var. Ona bir bakabilirsin istersen. Onun hakkında da iyi yorumlar duydum ama kendim alıp kullanmadım. Vaatlerini gerçekleştiriyor mu bilmiyorum.

      Sil
    2. Tesekkür ederim arastiracagim

      Sil
  2. Almayı düşündüğüm ve merak ettiğim bir üründü.Çok faydalı olmuş yazın.Kısa zamanda almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Erase paste mi yoksa boi-ing mi daha iyi ikisi arasında kaldım bugünlerde sipariş vericem .. kullananlarinşz varsa hangisini seçmelyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boi-ing tam bir kapatıcı, erase paste ise daha çok corrector amaçlı kullanılan bir ürün. İkisinin alt ton rengi ve renk skalası farklı, ne amaçla kullanmak istediğinize bağlı tercih yapmak. Boi-ing Mac'in studio finish kapatıcısına benziyor. Uygulaması biraz zor ama yoğun bir kapatıcı.

      Sil