23 Ocak 2016 Cumartesi

Anime İncelemesi | Kamisama Hajimemashita


Bu animeyi geçen sene izledim. 2 sezonu mevcut, 3. sezonu çıkacak diyorlar heyecanla beklemedeyiz. Kısa bir anime, duygusal, konusu itibariyle fantastik, kızların bayılacağı bir karakter var daha ne olsun. :)

Nanami isimli kızımızın Tomoe isimli tilki ruhlu yardımcısı ile olan maceralarını ve zamanla birbirlerine aşık olmasını anlatıyor bu anime.


Nanami'nin babasının kumar borcu vardır ve babası evden kaçmıştır. Kızda alacaklılardan kurtulmak için evsiz bir başına kalmıştır. Parkta gezerken orada bir adama yardım etmesi sonucu ev sahibi olur. Parktaki adam ona evini verir, o evin sahibi sensin der falan detaya girmeyim. Kız o eve gider. Sabah uyandığında şok geçirir çünkü artık o bir tanrıdır ve o evde aslında bir tapınaktır. Tapınakta onun için çalışan yardımcıları vardır. 


Yardımcılarından iki tanesi bu. Kıza çok iyi davranıyorlar, hizmet ediyorlar. Yüzlerinde niye maske var derseniz çok çirkinlermiş onu kapatmak için.

Ama biri var ki kız geldiğinden beri onun varlığını bir türlü kabul etmiyor. O kim derseniz? Tomoe tabi ki. Mikage yani eski efendisi onu evcilleştirmiş önceden vahşi bir tilki yokai imiş. Mikage'ye çok bağlı. Onun kendisini bırakıp gittiğine inanamıyor.



Zamanla birbirlerine alışıyorlar. Kız kabulleniyor durumu kendi hayatı ile bu tanrıcılık görevini eş zamanlı yürütüyor.

Kızı okula gönderiyorlar, bunlarda tapınakta yemek, temizlik falan yapıyorlar (biraz anne gibi).


Tomoe, Nanami için endişeleniyor, içi rahat etmiyor bir süre sonra oda okula başlıyor kızla.


Nanami çok tatlı biri, aşık olduğunu hisseden ilk oydu sanırım. Duygularını falan belli ediyordu. Tomoe ise katı, acımasız biri gibi görünüyor ama oda deliler gibi aşık kıza.


Ben bayılarak izlemiştim bu animeyi hatta bir yerde ağladım. :D İkisinin birleşmesini gönülden istedim. 3. sezonunu sabırsızlıkla bekliyorum çünkü henüz bir son yok, önemli bir yerde bitti.



Bu animeyi kesinlikle izleyin kızlar, cidden çok seveceksiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

12 yorum:

  1. Cidden şeker tadında bir animeye benziyor izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle mutlaka pişman olmazsın :) naruto bleach gibi uzun bir anime değil, kısa tam tadında :) Aslında ben daha çok bölüm olmasını isterdim. 3.sezonu bir an önce çıksa diyorum :)

      Sil
  2. Mizukiiiii *-*
    Tomoe'den ziyade en sevdiğim karakter Mizuki olmuştur benim.
    şeker yumağı resmen. üçüncü sezon haberini sanırsam myanimelist'de görmüştüm ama eminde değilim.
    şu an tekrar bir gidip bakacağım Kamisama Hajimemashita'nın sayfasına.
    çok severek izlediğim bir seriydi. oldukça da eğlenceliydi. kısa ama tadı kalan serilerdendi.
    Natsume gibi. (tamam onunda dört sezonu olsa da bölümleri onüçerlik olduğundan kısacıktı)
    umarım ki üçüncü sezon haberini yanlış hatırlamıyorumdur. mangası öyle bir yere geldi ki, mutlaka olmalı da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mizuki'den başta korkmuştum ama sonra sevdim bende. Mangasını takip etmiyorum çünkü sonra animesini izleyemiyorum. Naruto'da öyle oldu da. Manga okumaya kıyasla anime izlemeyi seviyorum. Çıkacak diye konuşuluyordu. Devam etmeli bence de :) Natsume'yi izlemedim ona bakayım bir. Bende yeni anime arayışındaydım çok iyi oldu bu teşekkürler :))

      Sil
    2. rica ederim ne demek. ben de manga açısından aslında seninle aynıyım head. hani serinin devamı gelmezse okurum, akatsuki no yona'da olduğu gibi. tabii birde dayanamayıp okuduğum seriler var. yok değil. hemde bayağı bir fazla. işte kamisama'da o dayanamayıp okuduğum seriler arasındaydı.

      Sil
    3. Seni çok iyi anlıyorum, bende bazen öyle oluyorum yeni sezonunu bekleyemeyeceğimde açıp okuyuveriyorum. Aklıma shingeki no kyojin geldi bunu deyince. Oda sözde çıkacaktı kaldı gitti :) ama genelde kendimi tutmaya çalışıyorum.

      Sil
  3. Merhaba Red Head :)

    En son izlediğim anime Ay Savaşçısı'dı sanırım. Okurken eskiye gittim birden. Konusu güzelmiş. İzlemek istersem önerebileceğin bir sayfa var mı acaba? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif, ben animeleri türkanime den izliyorum birçok anime orada mevcut, sorunsuzda izleniyor. Sevgiler :)

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler, güzel bir animeye benziyor :) İzleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tavsiye ederim :))

      Sil
  5. Tomoe çok havalı görünüyor :D Çok güzel animeler paylaşıyorsunuz, sonra izleyecek zaman bulamıyorum :D Hangisini izlesem karmaşası oluşuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir yerden başlayın gerisi gelir :) evet öyle benim sevdiğim bir karakter :))

      Sil