16 Aralık 2015 Çarşamba

Ben geldim!

Merhaba blog okurları:)

Uzun zamandır blog açmayı düşünüyordum. Yoğunluktan fırsat olmadı kısmet bugüneymiş!  

Blog açmadaki amacımı söyleyeyim. Kitap okuyoruz, film dizi izliyoruz, yeni ürünler deniyoruz. Peki bir şeyi almadan, izlemeden ya da okumadan önce millet bununla ilgili ne demiş, tavsiye ederler mi etmezler mi diye internete bakıyoruz ya en azından ben bakıyorum. Heh işte ben onu yapacağım. :D 

Kozmetik, dermokozmetik, kitap, film, dizi hakkında beğendiğim beğenmediğim her şeyi yorumlayacağım, görüşlerimi paylaşacağım. Arada yemek tarifi de verebilirim. Umarım yararlı olurum. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Hoşgeldin! Ben blogunu çok beğendim, iyi ki böyle bir karar vermişsin.. Yazıların da bence gayet kaliteli, takibe alıyorum hemen.. Sevgiler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Daha acemiyim, bazı şeyleri bilmiyorum yeni yeni öğreniyorum. Yazılarımda daha kaliteli olacak inşallah. Beğenmene ayrıca sevindim. Bende senin blogunu çok beğendim :))

      Sil